آیکون پرچم 2

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:36
بهشتِ عاشقی

فروشگاه پروژه - آیکون پرچم 2

  • فروشگاه پروژه - آیکون پرچم 2

    لایه باز آیکون پرچم مناسب پروژه های گرافیکی


    تگ ها: ایکون پرچم فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:291 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 207 کیلوبایت

    حجم فایل های پروژه: 207 کیلوبایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

آيکون پرچم 2


برچسب ها: آیکون , پرچم , 2 ,
[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:22
بهشتِ عاشقی

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

مشغله هاي زندگي در دنياي امروز و اهميت زمان

با توجه به مشغله هاي فراوان در جوامع امروزي و نداشتن زمان و حتي انرژي و حوصله کافي براي انجام برخي کارها در روزمرگي هاي خود دچار مشکل و سردرگمي شده ايم.

  • خريد مواد مصرفي و خوراکي براي خانه و محل کار
  • پيدا کردن و رزرو بليط مناسب هواپيما براي مسافرت آينده
  • بررسي و مقايسه ميان گزينه هاي خريد و ...

نمونه هايي از اين قبيل مشکلات است .

مشتريان عزيز عرصه چاپ ، در بحث سفارش چاپ نيز هميشه با مشکلاتي روبرو بوده اند . مشکلاتي از قبيل هدر رفتن وقت در خيابان ها براي پيدا کردن نزديک ترين و يا بهترين چاپ خانه ، استعلام و مقايسه قيمت ها ، دريافت زمان دقيق تحويل سفارش ، عدم تغيير قيمت محصول در زمان ثبت سفارش تا دريافت آن و ... که بهترين گزينه براي اين مشتريان هميشه سفارش چاپ آنلاين بوده است .

چاپ آنلاين و مزيت هاي بي نظير

چراکه فقط در بررسي تحت وب مي توان :

  • در کمترين زمان نزديک ترين چاپخانه ها را يافت !
  • قيمت محصولات را استعلام گرفت و با کمال خونسردي با هم مقايسه کرد
  • زمان تحويل محصول را در فاکتور خود به صورت دقيق و ثبت شده دريافت کرد
  • مبلغ سفارش را براي اطمينان از عدم تغيير مبلغ سفارش و به راحتي هرچه تمام به صورت اينترنتي پرداخت نمود .

فقط در چنين شرايطي هست که کاربر مي تواند در چند دقيقه يک سفارش کاملا لذت بخش را به ثبت برساند و منتظر دريافت سفارش خود در محل کار و يا منزل خود باشيد .

انواع محصولات ما در بخش چاپ آنلاين سايت چاپلند

اگر بخواهيم به صورت خلاصه پرطرفدارترين محصولات از ديدگاه کاربران را نام ببريم بايد به :موارد ذيل اشاره کرد :

  • کارت ويزيت
  • تراکت
  • بنر تولد
  • بنر خير مقدم
  • بنر ترحيم
  • ماگ
  • کارت دعوت
  • چاپ استيکر

ادامه مطلب : چاپ آنلاين

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال کرگدن با لينک مستقيم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:21
بهشتِ عاشقی

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال کرگدن

اين سريال در سبکي اکشن با رويکردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان که وارد يک چالش به نام چالش کرگدن مي شوند و هر کدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است که : کرگدن نه شکار مي کند و نه شکار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اکنون از لينک زير دريافت کنيد .

دانلود سريال کرگدن با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ديدني هايي از جنس استراحت

شنبه 10 اسفند 1398
7:18
بهشتِ عاشقی

سفر به اصفهان با تور و در ايام نوروز

مقاله خوبي براي تور تور اصفهان و اصفهان گردي در ايام نوروزي در سايت شفاف داريم

وقتي درباره سفر به اصفهان صحبت ميکنيم يعني، هواي دود گرفته و دغدغه‌هايي که انگار هيچ‌گاه خيال ندارند دست از سر آدمي برداشته و کوله‌بار خود را بردارند و بروند فکر سفر را در ذهن زنده مي‌کنند تا لحظه‌اي بتوانيم از شر اين مزاحم‌هاي هميشگي نفسي بکشيم و ريه‌هاي دودگرفته را پر از عطر بهارنارنج کنيم.

utmd_f3.jpg

تور اصفهان انتخاب کساني است که قصد سفر نمودن به زيباترين شهر ايران را دارند که شايد هر توريستي که اهل جهان گردي باشد بارها جاذبه‌هاي آن را رصد نموده و سخن براي گفتن زيبايي‌هايش فراوان داشته باشد چه برسد به ايرانياني که آن را فخر خود دانسته و به اين شهرغرق در تمدن خود مي‌بالند و سعي مي‌کنند در هرزماني که برايشان ممکن است روزهاي خوشي را در کنار جاذبه‌هاي آن زندگي کنند.

تور اصفهان فارا گشت و گذر از نقش‌جهان يعني

https://faragasht.com/تور-اصفهان/

عبور از هرچه زيبايي است که مي‌توان در اصفهان با آژانس فارا گشت فقط از نغمه فواره‌هاي آن‌که در يک‌لحظه آسمان را به زمين مي‌دوزند و سنگ‌فرش‌هاي اين ميدان تاريخي آن را با تمام وجود درک نمود. شايد گمان کنيد ميدان، صداي آب و سنگ‌فرش جاذبه‌اي باشد که بتوان آن را در هر شهري يافت اما آن هنگام که نسيم زمزمه‌کنان شمارا در لابه‌لاي ستون‌هاي عالي‌قاپو همراه مي‌کند ديگر نقش‌جهان يک ميدان معمولي نيست بلکه مکاني است که چشم را با تاريخ خود نوازش داده و زيبايي را در حالتي معنوي به رخ جهانيان مي‌کشد و در آن هنگام آنچه شمارا مجذوب و سرمست مي‌کند فقط تداعي رنگ مي باشد که تا چشم کار مي‌کند لاجوردي است و بس، ازاين‌رو است که آن را کاخي بي‌بديل دانسته و شاهکارهاي گچ‌بري بر ديوارهاي آن را بي‌نظير و تکرار نشدني برشمرده‌اند و هنرنمايي سازندگان، آن را در حد کمال رسانده که وصف زيبايي جمالش در سخن سخنوران و صاحبان فکر و انديشه بسيار يادشده است.

حال با بال خيال پرواز کرده و هرچه سريع‌تر خود را به باغ‌هاي قصرالدشت برسانيد و تا مي‌توانيد به ازاي تمام عمر خود نفس بکشيد، باغ ارم در تور اصفهان فارا گشت را نيز در فهرست بازديدهاي خود گنجانده تا از قدم زدن درهواي دل‌انگيز باغ‌هاي اين خطه از سرزمينمان سير شويد.

ديدني هايي از جنس استراحت در سفر اصفهان

پس از استراحت کوتاهي در هتل‌هاي تميز و لوکس آن راهي شدن به‌سوي زاينده‌رود و سي سه پل باشکوه خالي از لطف نبوده و پل خواجو نيز در کنار تمامي جاذبه‌هاي تورهاي اصفهان مي‌تواند لحظاتي شيرين و وصف‌ناپذير را براي شما و خانواده عزيزتان فراهم کند، ديدني‌هاي اين شهر پرآوازه ايران به همين‌جا ختم نمي‌شود و کليساي وانک، موزه مردم‌شناسي ارامنه، چهل‌ستون، هشت‌بهشت و... نيز مي‌توانند تفرج شمارا کامل کنند، حال اگر در اين ميان با آژانس فاراگشت کورش کبير همراه باشيد که حظ سفرتان در سايه خدمات کم‌نظير آن دوچندان شده و مي‌تواند سفر اصفهان را براي چندمين بار متوالي نيز جذاب گرداند.

تور اصفهان در نوروز و عيد امسال

اگرچه از گذشته تاريخ، ايرانيان را سفر دوست و دوستدار يافتن ناشناخته‌ها مي‌دانسته است و آنچه از خاطرات جامانده از پس قرون به دستمان مي‌رسد اين موضوع را تأييد مي‌کند اما امروزه به مدد و همت مراکزي مانند آژانس هاي مسافرتي اين موهبت الهي و يادگار پيشينيانمان رونقي دوچندان گرفته و مي‌توان اکثر ايرانيان را در ايام مختلف سال بخصوص عيد و نوروز در حال سفر و گشت‌وگذار ديد که هر بار يکي از شهرهاي زيباي ايران ‌زمين را انتخاب کرده و با آژانس‌هاي مسافرتي مجري تورهاي ايرانگردي همراه مي‌شوند اما از ميان تمامي اين شهرها تور اصفهان نوروز رونقي فراوان‌تر داشته و با جاذبه‌هايي که بيشتر آن‌ها ثبت جهاني هستند هرساله نوروزي متفاوت را براي هم‌وطنان عزيزمان ساخته ‌و پرداخته مي‌کند.

شايد برخي از شهرهاي ايران جاذبه‌هايش چند سالي بيش نباشد که رخ نمايانده و در ميان گردشگران داخلي و خارجي طرفدار جذب نموده است اما اصفهان با نقش‌جهانش از همان ابتدا موردتوجه ويژه، جهاني بوده و تا مي‌توان آثار تاريخي و يادگاران دوره‌هاي مختلف حکومت‌ها را مي‌توان بر پيکر اين شهر و در گوشه و کنار آن يافت و به اصالت آن پي برد اگر مشتاقيد که به اصفهان سفر نماييد تور اصفهان نوروز فارا گشت جلوه‌اي ديگر به سفر شما بخشيده و آب‌وهواي خوش اين فصل لذت از اماکن تفريحي و رفاهي آن را چند برابر خواهد کرد و از بودن در کنار اماکن تاريخي گران‌قدرش سرشار از حس خوب يک سفر در عيد مي‌شويد.

بياييد اين بار در نوروز سفري به پل خواجو؛ ميدان مشق تهران؛ سي‌وسه‌پل؛ عمارت عالي‌قاپو و... داشته و از خدمات و قيمت مناسبي که به شما تقديم مي‌کند تجربه‌اي شگرف را براي خود و خانواد? عزيزتان فراهم نماييد اگرچه مقصد بسيار مهم است و در لذت بردن از سفر تأثير بسزايي دارد اما مطمئناً خدمات نيز مي‌تواند بر ميزان کيفي اين سفر تأثير مستقيم گذاشته و آن را دست‌خوش تغييرات مثبت و گاها منفي نمايد، ازاين‌رو انتخاب آژانسي مجري اصلي تور ايران گردي و اصفهان گردي که بتواند حداکثر حمايت را از ابتدا تا انتهاي سفر در اختيار مسافران خود قرار دهد از ارزش و اعتبار خاصي برخوردار است و مسلماً در بين متقاضيانش از رتب? ويژه‌اي برخوردار مي‌شود.

همراهي با آژانس مجري اصلي تورهاي اصفهان

همراهي با فارا گشت يعني همراهي با سفري سراسر امنيت، آرامش و نشاطي که در تمام طول سفر همراه شما است و حضور در محفل گرم کارشناساني که مسافران خود را جزئي از اجزاي اين آژانس دانسته و به‌عنوان يک خانواده صميمي رفاه همه‌جانب? آن‌ها را در تورهاي نوروزي و يا ايام عادي، يکي از بزرگ‌ترين رسالت‌هاي خود مي‌داند و از ابتدا تا انتها هميشه و همواره در کنار آن‌ها در ساختن سفري به ‌دور از کوچک‌ترين خطر، سانحه و هرگونه دل‌مشغولي تمام عزم خود را جزم نموده و به کار مي‌بندد، به‌هرحال حضور در اصفهان همانطور که در تريپ ادوايزر آمده است، جذاب و به‌ يادماندني در کنار توري که تمام احتياجات را پيش‌بيني کند يعني آسودگي خيالي که تجربه آن را در اين آژانس بيشتر و فزون‌تر از حد تصور احساس خواهيد کرد.

همانطور که خوانديد سفر به اصفهان در هر فصلي از سال لذت بخش است، چه در ايام عادي سال و فصلهاي مختلف و چه در ايام نوروز که همه جوري متفاوت برنامه ريزي ميکنند، نظر شما چيه؟ فکر ميکنيد کدام فصل براي شما اين سفر رضايت بخش است و لذت بيشتري خواهيد برد.

بهرحال اين سفر شما را همه جوره راضي کرده و در کنار رزرو هتلهاي اصفهان فارا گشت ميتوانيد تورهاي فوق العاده تري را داشته باشيد، در تورها اکثر هتلها با صبحانه رزرو ميشوند تا هنگام گشت اصفهان گردي بعلت سرو غذا در هتل مجبور نشويد برگرديد.

پس هرگاه قصد عزيمت به اصفهان را داشتيد اين آژانس را فراموش نکرده و با انتخاب آن از حضور در کوچه و پس‌کوچه‌هاي اين شهر چون مسجد شيخ لطف‌الله، آتشکده اصفهان، منارجنبان و... لذتي وصف‌ناپذير را در قالبي به رنگ خوب آرامش در تور اصفهان نوروزي يا عادي به خود و همراهانتان هديه بدهيد.

منابع اين مقاله:

www.faragasht.com

www.shafaf.ir

www.tripadvisor.com


برچسب ها: دیدنی , هایی , از , جنس , استراحت , ,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، کدام يک را انتخاب کنيم؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:41
بهشتِ عاشقی

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، کدام يک را انتخاب کنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد که اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از کشور مي کنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد که در مسير مهاجرت تحصيلي به مشکل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا کنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است که مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو کشور مهاجر پذير آشنا کنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به کار شوند. جالب است که بگوييم سال 2019 يکي از بهترين سال ها براي افرادي است که مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام کنند زيرا اين کشور امکانات کم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از کشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است که بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي کرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و روند دريافت بورسيه و کسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با کدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام کنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با کسب مدرک زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام کنيد اما بهتر است بدانيد که اگر مدرک زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين کشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين کشور تدريس مي کنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يک امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاکيد کنيم که تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين کشور نيست و بسياري از افراد به دليل کيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يک تير دو نشان مي زنيد، هم در کشوري فوق العاده جذاب زندگي مي کنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يکي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يکي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تکنيک ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره کرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نکته ديگر آن است که که دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و همچنين دکتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يکي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است که ميان دوستداران تحصيل در خارج از کشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب کرده است. يکي از مهمترين ويژگي هايي که تحصيل در اتريش دارد، آن است که تقريبا تحصيل در اين کشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم کشورهاي اروپايي، بسيار کم است.

با کدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام کنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني که اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرک معتبر دريافت کنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يک گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين کشور براي افرادي که زبان آلماني بلد نيستند اين امکان را فراهم کرده است که به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين کشور شرکت کرده و در نهايت پس از کسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در کشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است که شما اگر زبان آلماني را با مدرک معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع کننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين کشور نيز اشاره کرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين کشور قرار گرفته اند به گونه اي که در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را کسب کردند. دانشگاه وين که بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد.

آشنايي با موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 با کسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از کشور آغاز کرده و کشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور کار خود دارد.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع پایگاه داده

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:02
بهشتِ عاشقی

تحقیق با موضوع پایگاه داده

  • تحقیق با موضوع پایگاه داده
    تحقیق با موضوع پایگاه دادهدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 34 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 49

    تحقیق با موضوع پایگاه داده 49صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 44,000 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع پایگاه داده

    49صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    مقدمه :

    تا چندین سال قبل فقط کسانی که به سیستم های بزرگ و گران قیمت دسترسی داشتند، می توانستند از برنامه های مدیریت بانک اطلاعاتی استفاده کنند ولی با پا به عرصه گذاشتن کامپیوتر های شخصی در نوع ، اندازه و سرعت های مختلف ، برنامه های متعددی هم ، همراه اینان وارد میدان شدند که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود بودند. در این میان dBASE می توانست جلوگیری از بسیاری از مشکلات مدیران و مسئولان این صنایع و نرم افزارهای مناسب برای برنامه نویسان و تحلیل گران سیستم باشد.

    در سال 1978 ، « واین راتلیف» برنامه Vulcan را نوشت و از سال 1979 تا سال 1980 انحصار فروش آن را خود شخصاً به عهده داشت تا اینکه در اوخر سال 1980 قراردادی با شرکت آشتون . تیت تکنولوژی (d Base) و حق تألیف آن را خرید و بعد از آن وی به عنوان مدیر بخش تکنولوژی جدید در آتشون –تیت مشغول به کار شد.

    BASEIII d از توسعه d BASEII که برای فصل های اولیه ریز کامپیوتر ها طراحی گردیده بود و از ظرفیت حافظه و قدرت پردازش محدودی برخوردار بود، پدید آمد ، ولی کاملاً یک برنامه کامپیوتری متفاوت برای بهره گیری از ریزکامپیوترهای جدید معرض شد. ظرفیت ذخیره سازی داده ها و سرعت محافظت آن افزایش فراوان یافته است و بدون کاهش در قابلیت های برنامه نویسی II ، استفاده از III بسیار ساده گشته است. به این ترتیب با توسعه صنایع ، سازمانهای مختلفی برای تأمین نیازمندی های روزافزون اجتماع پا به عرصه وجود نهادند که با توجه به کمبود نیروی انسانی و منابع مادی استفاده از کامپیوتر بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گرفت و از آن جمله نرم افزارهای مختلف با کاربردهای متنوع که توانسته اند تا حدودی در پیشبرد اهداف سازمانها نقش داشته باشند. ولی آنچه مسلم است ای« است که سیستم های کامپیوتری بی نقص بوده و همواره در حال رشد می باشد اما به طور یقین کمک شایانی به جوامع نموده اند.

    مقدمه :تا چندین سال قبل فقط کسانی که به سیستم های بزرگ و گران قیمت دسترسی داشتند، می توانستند از برنامه های مدیریت بانک اطلاعاتی استفاده کنند ولی با پا به عرصه گذاشتن کامپیوتر های شخصی در نوع ، اندازه و سرعت های مختلف ، برنامه های متعددی هم ، همراه اینان وارد میدان شدند که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود بودند. در این میان dBASE می توانست جلوگیری از بسیاری از مشکلات مدیران و مسئولان این صنایع و نرم افزارهای مناسب برای برنامه نویسان و تحلیل گران سیستم باشد.در سال 1978 ، « واین راتلیف» برنامه Vulcan را نوشت و از سال 1979 تا سال 1980 انحصار فروش آن را خود شخصاً به عهده داشت تا اینکه در اوخر سال 1980 قراردادی با شرکت آشتون . تیت تکنولوژی (d Base) و حق تألیف آن را خرید و بعد از آن وی به عنوان مدیر بخش تکنولوژی جدید در آتشون –تیت مشغول به کار شد.BASEIII d از توسعه d BASEII که برای فصل های اولیه ریز کامپیوتر ها طراحی گردیده بود و از ظرفیت حافظه و قدرت پردازش محدودی برخوردار بود، پدید آمد ، ولی کاملاً یک برنامه کامپیوتری متفاوت برای بهره گیری از ریزکامپیوترهای جدید معرض شد. ظرفیت ذخیره سازی داده ها و سرعت محافظت آن افزایش فراوان یافته است و بدون کاهش در قابلیت های برنامه نویسی II ، استفاده از III بسیار ساده گشته است. به این ترتیب با توسعه صنایع ، سازمانهای مختلفی برای تأمین نیازمندی های روزافزون اجتماع پا به عرصه وجود نهادند که با توجه به کمبود نیروی انسانی و منابع مادی استفاده از کامپیوتر بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گرفت و از آن جمله نرم افزارهای مختلف با کاربردهای متنوع که توانسته اند تا حدودی در پیشبرد اهداف سازمانها نقش داشته باشند. ولی آنچه مسلم است ای« است که سیستم های کامپیوتری بی نقص بوده و همواره در حال رشد می باشد اما به طور یقین کمک شایانی به جوامع نموده اند.

    فهرست برخی ازمطالب:

    قیمت فایل فقط 44,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع پایگاه داده

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع پايگاه داده


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سگ دوبرمن پينشر، مشخصات نژادي و شيوه مراقبت

جمعه 2 اسفند 1398
12:03
بهشتِ عاشقی

سگ دوبرمن پينشر، مشخصات نژادي و شيوه مراقبت

piya_t3.jpg

سگ دوبرمن پينشر در اواخر قرن 19 ميلادي در آلمان به عنوان سگ نگهبان پرورش داده شد. اجداد آنها تقريبا ناشناخته است، اما اعتقاد بر اين است که سگ هاي دوبرمن ترکيبي از نژاد هاي مختلف سگ ترير سياه، روتوايلر و پينشر مي باشد. اين سگ نگهبان با پوشش خارجي براق، داراي بدن ورزشکار با ماهيچه هاي زياد است که آن را به صورت يک سگ اشرافي نشان خواهد داد. اين سگ ها بسيار پر انرژي و باهوش هستند که مي توانند به عنوان سگ پليس، سگ هاي ورزشکار و در نهاست يک همراه و همدم عالي فعاليت کنند.

مشخصات نژادي

تطبيق پذيري کلي: معمولي

تطبيق پذيري با زندگي آپارتماني: معمولي

برخلاف اعتقادات عمومي، اندازه کوچک لزوما يک سگ آپارتماني نمي سازد. سگ هاي زيادي با اندازه کوچک وجود دارند که با توجه به ميزان انرژي و نوع شخصيت براي نگهداري در آپارتمان مناسب نيستند. از ويژگي هاي يک سگ آپارتماني خوب و مناسب مي توان به ساکت بودن، کم انرژي بودن، رفتار مودبانه با ساکنان منزل اشاره کرد.

مناسب براي صاحبان تازه کار: معمولي

نگهداري برخي از سگ ها نسبت به ساير آنها ساده تر است. آنها ساده تر مي آموزند و انعطاف پذيري بالاتري دارند تا در مقابل اشتباهات يا ناسازگاري هاي صاحبان خود عقب نشيني کنند. اين گونه سگ ها بسيار حساس هستند و تفکر مستقلي دارند که ادعا مي شود نگهداري آنها ممکن است براي صاحبان تازه کار سخت تر باشد.

سطح حساسيت: خيلي زياد

بعضي از سگ ها به يک توهين شديد بي توجه هستند در صورتي که برخي از آنها حتي يک نگاه کثيف را با قلب خود مي پذيرند. سگ هايي با حساسيت کم که به آنها "بي قيد"، "شکيبا"، "انعطاف پذير" و "پوست کلفت" مي گويند؛ بهتر مي توانند يک خانواده ‌ي پر سرو صدا، پر هرج و مرج، با ادعاي زياد و روتين متغير را تحمل کنند. بچه هاي کوچک داريد؟ ميهماني هاي شام پر سر و صدا برگزار مي کنيد؟ در يک گاراژ باند بازي مي کنيد؟ يا يک زندگي گيج کننده را هدايت مي کنيد؟ نياز به يک سگ با حساسيت کم خواهيد داشت.

ميزان تحمل پذيري تنها بودن: کم

بعضي از نژاد ها در برقراري ارتباط و پيوند دادن خود با خانواده بسيار عالي عمل مي کنند؛ به گونه‌اي که اگر به دلايل مختلفي از خانواده و صاحبان خود دور بمانند، ممکن است شرايط متشنج و نگران کننده‌اي را بوجود آورند. در اين نژاد ها در صورتي که سگ در طول روز با خانواده خود وقت بگذراند يا به محل کار برده شود، رفتار و عکس العمل مناسب تري از خود نشان خواهد داد.

ميزان تحمل پذيري هواي سرد: خيلي کم

نژاد هايي با پوشش خارجي بسيار کوتاه يا بدون پوشش با چربي بدني کم يا بدون چربي که از جمله آنها مي توان به نژاد گريشن اشاره کرد؛ در برابر سرما بسيار آسيب پذير هستند. سگ هايي که طاقت کمي در برابر سرما دارند بايد در آب و هواي خنک زندگي کنند و براي پياده روي در هواي سرد نياز به استفاده از يک پالتو يا ژاکت مخصوص خواهند داشت.

ميزان تحمل پذيري هواي گرم: زياد

سگ هايي که پوسته خارجي ضخيم دارند در برابر گرماي بيش از حد آسيب پذير هستند. همچنين نژاد هايي با بيني هاي کوتاه مانند بولداگ يا پاگ ها هستند که با توجه به نوع بيني هاي خود نمي توانند به خوبي خنک شوند. اگر سگ هايي با نژاد حساس به گرما انتخاب مي کنيد، بايد در روز هاي گرم و مرطوب آن را در خانه نگه داريد و بايد در مورد تمرين دادن اين نوع نژاد سگ در گرما بسيار محتاط باشيد.

رفتار دوستانه

ميزان رفتار دوستانه بطور کلي: متوسط

ميزان رفتار محبت آميز با خانواده: عالي

برخي از نژاد ها بسيار مستقل و کناره گير هستند، حتي اگر در کنار صاحبان خود بزرگ شده باشند و زمان کودکي خود را در کنار آنها گذرانده باشند. نژاد هاي ديگر با يک شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير افراد بي توجه هستند. نژاد، تنها عامل براي مشخص کردن ميزان محبت در سگ ها نيست. سگ هايي که داخل خانواده ها و با انسان ها بزرگ شده اند خيلي راحت تر مي توانند با ساير انسان ها ارتباط دوستانه برقرار کنند.

رفتار دوستانه با کودکان: خوب

مهربان بودن با کودکان، اندازه و مشخصات رفتاري در مقابل کودکان، در آغوش کشيدن ظرف غذاي خود، نداشتن مشکل با بازي ها و جنب و جوش هاي کودکانه، از جمله رفتاري دوستانه با کودکان است که يک سگ را به عنوان نژاد کودک دوست نشان مي دهد. ممکن است با ديدن ليست سگ هاي کودک دوست متعجب شويد که در آن نژاد سگ هاي بوکسور سفت و سخت و ترير هاي استافوردشير آمريکايي قرار دارند. سگ هاي کوچک و ظريف با روحيه بلقوه تند مانند چيوهوها زياد خانواده دوست نيستند.

ميزان رفتار دوستانه با ديگر سگ ها: خيلي ضعيف

رفتار دوستانه با سگ هاي ديگر و رفتار دوستانه با انسان ها دو چيز بسيار متفاوت است. برخي از سگ ها ممکن است حمله کنند يا سعي کنند بر سگ هاي ديگر مسلط شوند؛ ديگر سگ ها ترجيح مي دهند بازي کنند تا بجنگند و برخي ديگر دم تکان مي دهند و فرار مي کنند. نژاد تنها عامل براي مشخص کردن رفتار دوستانه نيست. سگ هايي که حداقل از سن شش تا هشت هفتگي تا رسيدن به بلوغ با صاحبان خود مي گذرانند، به احتمال زياد مهارت هاي اجتماعي خوبي خواهند داشت.

رفتار دوستانه با غريبه ها: معمولي

سگ هاي غريبه دوست با دم تکان دادن و پوزه به خاک ماليدن به ميهمانان و غريبه ها سلام مي کنند. گونه هاي ديگر خجالتي، بي تفاوت يا پرخاشگر هستند.

نظافت بهداشتي

نظافت بهداشتي به طور کلي: خوب

ميزان ريخت و پاش: زياد

اگر مي خواهيد محل زندگي خود را با يک سگ شريک شويد، بهتر است با توجه به مقدار ريزش موهاي آن نژاد نسبت به انتخاب آن اقدام کنيد. ريختن موها در بين نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. در بعضي از نژاد ها، موها به صورت فصلي ريخته مي شود و در نژاد هاي ديگر خيلي دير و به سختي ريخته مي شود. اگر جزء افراد منظم هستيد، بهتر است نژاد هايي با ريزش موهاي کم انتخاب کنيد.

مقدار پتانسيل کثيف کاري و بهم ريختگي: زياد

سگ هاي مستعد کثيف کاري، هنگامي که نزديک شما مي شوند تا سلام کنند رد نخ مانند از بزاق دهان را بر روي بازو هاي شما بر جاي بگذارند و باعث بوجود آمدن لکه هاي بزرگ و مرطوبي بر روي لباس شما شوند. اگر رفتار نسبتا خوبي در مقابل ايجاد لکه هايي از بزاق دهان بر روي لباس هاي خود داريد، مشکلي نخواهد بود. اما اگر در اينگونه موارد حساس هستيد، بهتر است سگي را انتخاب کنيد که پتانسيل کثيف کاري و بهم ريختگي کمي داشته باشد.

ميزان تميزي و نظافت آسان: خيلي خوب

برخي از سگ ها نياز به تميزکاري و نظافت بسيار زيادي خواهند داشت در صورتي که بعضي از آنها مي توانند نظافت خود را تا حدودي انجام دهند. اگر زمان لازم براي نظافت سگ را داريد مي توانيد سگ هاي نوع دوم را انتخاب کنيد يا اينکه شخصي را براي انجام کارهاي تميز کاري آن استخدام کنيد.

ميزان سلامت عمومي: خيلي ضعيف

با توجه به شيوه هاي نادرست در پروش برخي سگ ها، يک سري از نژاد ها در شرف ابتلا به مشکلات بهداشتي ژنتيکي هستند که از جمله اين مشکل ها مي توان به در رفتگي مفصل ران اشاره کرد. اين بدين معني نيست که هر سگي از اين نژاد مبتلا به اين نوع بيماري مي شود، بلکه اين معني برداشت مي شود که آنها در معرض خطر بيشتري براي ابتلا به بيماري مواجه هستند. اگر در حال حاضر تصميم جدي براي خريد يک سگ در يک نژاد خاص داريد، بهتر است اطلاعات کافي در مورد بيماري هاي ژنتيکي آن نژاد داشته باشيد.

ميزان پتانسيل براي افزايش وزن: متوسط

بعضي از نژاد ها داراي اشتهاي دلچسب بسيار زيادي هستند و تمايل دارند وزن خود را به راحتي افزايش دهند. اضافه وزن، همانند انسان ها مي تواند مشکلات بسيار زيادي را براي سگ ها بوجود آورد. اگر نژادي را انتخاب مي کنيد که مستعد افزايش وزن است، نياز داريد که يکسري محدوديت هاي غذايي براي آن در نظر بگيريد. کما اينکه بايد برنامه ورزشي مناسبي برايش ترتيب داده و وعده هاي غذايي آن را در طول روز اندازه گيري کنيد.

اندازه: بزرگ

سگ ها در اندازه هاي بسيار متفاوتي با توجه به نوع و نژاد آنها وجود دارند. اندازه سگ ها تاثير بسيار زيادي در انتخاب آنها دارد چرا که با توجه به نوع و اندازه مکان بايد يک سگ مناسب انتخاب شود. با توجه به اين نکته براي انتخاب سگ هاي آپارتماني تصميم گيري مي کنند. شما با توجه به اندازه و نوع مکان زندگي خود تصميم به انتخاب يک سگ از نژاد مناسب خواهيد گرفت . مي توان گفت اين گزينه يکي از عوامل مهم در تقسيم بندي سگ ها محسوب مي شود.

قابليت آموزش

ميزان يادگيري سريع: خيلي خوب

ميزان هوش: خيلي خوب

ميزان رانده شدن به سمت طعمه: کم

ميزان گرايش به پارس يا زوزه: خيلي کم

پتانسيل سياحت يا سرگرداني: کم

نياز هاي ورزشي

ميزان سطح انرژي: معمولي

ميزان سختي: معمولي

ميزان نياز هاي ورزشي: معمولي

پتانسيل بازيگوشي: خيلي زياد

آمار حياتي

گروه نژادي: سگ هاي مخصوص کار ( سگ روتوايلر)

ارتفاع: 60 تا 71 سانتي متر ارتفاع تا شانه ها

وزن: 27 تا 36 کيلوگرم

طول زندگي: 10 تا 13 سال

اطلاعات بيشتر در مورد نژاد دوبرمن پينشر

از آنجا که دوبرمن پينشر (که در برخي از کشور ها به صورت Dobermann نوشته مي شود)، در اواخر قرن نوزدهم به وجود آمد، اين نژاد در دنياي سگ ها يک نژاد جديد در اين دهه محسوب مي شد. اين امر مانع از تبديل شدن به يکي از محبوب ترين و شناخته شده ترين نژادها در ايالات متحده، دوبي و.... نمي شود. نگاه بسيار زيبا و لطيفي دارند و استايل بدني مخصوص سگ هاي ورزشکار را دارند.

سگ هاي دوبرمن به اختصار دوبي باهوش، هوشيار و وفادار هستند. آنها يک سگ نگهبان شجاع و همچنين يک همراه خانوادگي محبوب هستند. شهرت بسيار زياد سگ هاي دوبرمن بر آنها پيشي گرفته است به طوري که در حال حاضر تمام دنبا اين نژاد را مي شناسند. آنها ترس دروني از افراد ناشناس دارند. درست است، کمي قبل گفتيم که دوبرمن ها نگهبانان نيرومندي هستند، اما معمولاً سگ آرام، مراقب و دوست داشتني مي باشند. به دنبال مشکل نمي گردند، بسيار شجاع هستند و در صورت درک خطر، از خانواده و محيط زندگي خود دفاع خواهند کرد. دوبرمن پينچر از بودن در يک خانواده لذت مي برد. آنها دوست دارند با کساني که دوستشان دارند زندگي کنند و وقتي اين عشق وجود داشته باشد، آنها غريضه محافظت از خانواده را به صورت طبيعي از خود نشان مي دهند. تا زماني که با مهرباني با آنها برخورد شود، با فرزندان، دوستان و ميهمانان با محبت و احترام رفتار مي کنند.

تاريخچه

روزي روزگاري، در اواخر قرن نوزدهم، يک مأمور جمع آوري ماليات به نام لوئيس دوبرمن وجود داشت که در شهر آپولدا، در منطقه تورينگن آلمان زندگي مي کرد. کار او براي جمع آوري پول خطرناک بود زيرا راهزنان در اين منطقه وجود داشتند که ممکن بود در حين انجام دادن کار به او حمله کنند. از آنجا که دوبرمن همچنين شکارچي سگ ماهري در آن شهر بود، اغلب اوقات براي محافظت از خود يک سگ به همراه خود مي برد. دوبرمن با ايده يک همراه وفادار و محافظ، پرورش سگ را آغاز کرد. نتيجه آزمايشات پرورش او، دوبرمن پينشر اوليه بود. هيچ گزارشي در مورد اينکه سگهاي دوبرمن براي ايجاد نژاد از چه مواردي استفاده مي کنند، در دست نيست، اما حدس مي زند که روتوايلر، پينشر آلماني و ترير هايي با رنگ مشکي و کرم، بخشي از اين ترکيب هستند.

دوبرمن براي اولين بار در سال 1876 نمايش داده شد، جايي که با شور و شوق زيادي با او روبرو شد. هنگامي که دوبرمن در سال 1894 درگذشت، ترکيب واقعي براي پرورش سگ هاي دوبرمن با او به خاک سپرده شد. با اين حال به دليل مشارکت وي در پرورش نژاد، به افتخار اين سگ ها را با نام وي نامگذاري کردند. در اواخر قرن نوزدهم، پرورش دهندگان آلماني که کار دوبرمن را ادامه مي دادند، در درجه اول نگران عملکرد بودند تا ظاهر. آنها مي خواستند دوبرمن را توسعه دهند تا يک "سگ فوق العاده" بوجود آورند. اوايل، آنها فقط شجاع ترين، باهوشترين ، سريعترين و سخت ترين سگ ها را پرورش مي دادند. آنها تقريباً خيلي خوب موفق شدند. گونه هاي امروزي دوبرمن از تلاش آنها بود که به دليل سرسخت بودن و پرخاشگريشان شناخته مي شوند.

شخصيت

يک سگ فوق العاده باهوش و فوق العاده فعال؛ اين همان چيزي است که شما هنگام گرفتن يک دوبرمن پينشر مشاهده خواهيد کرد. همچنين مي توانيد به سادگي يک سگ وفادار و قابل اعتماد را در سگ هاي دوبرمن مشاهده کنيد، سگ هايي که مي توانند به سادگي با خانواده خود سرگرم شده و بازيگوشي را در کنار آنها تجربه کنند. آنها يک محافظ يا نگهبان ذاتي هستند، که وقتي فکر مي کنند خانواده شان مورد تهديد قرار گرفته اند، از هيچ عکس العملي دريغ نخواهند کرد. اما بدون دليل پرخاشگر نيستند. دوبرمن ها دوست دارند هميشه در حال فعاليت باشند. آنها به سرعت ياد مي گيرند و آموزش آنها آسان است. به همين دليل همواره بايد به دنيال درس ها و آموزش هاي جديدي برايشان باشيد.

سگ هاي دوبرمن مدتي طول مي کشد تا بزرگ شود. آنها تا زماني که سه تا چهار سال سن دارند، توله سگ باقي مي مانند. خلق و خوي تحت تأثير عوامل مختلفي از جمله وراثت ، آموزش و جامعه پذيري شکل مي گيرد. توله سگ هايي که با خلق و خوي خوب، کنجکاو و بازيگوش هستند، مايلند به مردم نزديک شوند و توسط آنها نگهداري شوند. براي آشنايي بيشتر با مدت زمان بزرگ شدن اين سگ ها و همچنين شخصيت آنها در دوره هاي متفاوت مي توانيد اقدام و نزديکان آنها را مورد بررسي قرار دهيد.

سلامتي

سگ هاي دوبرمن به طور کلي سالم هستند ولي مانند تمام نژاد ها در برخي شرايط مستعد ابتلا به بيماري هاي خاصي مي باشند. همه دبي ها به بيماري يا بيماري هايي که گفته مي شود مبتلا نخواهند شد، ولي بسيار اهميت دارد هنگام برخورد با اين بيماري ها در مورد هر کدام از آنها اطلاعات لازم و کافي داشته باشيد. از جمله اين بيماري ها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • بيماري فون ويلبراند: يک اختلال ژنتيکي است که مربوط به توانايي حيوانات در لخته شدن خون مي باشد. علائم اصلي اين بيماري خونريزي بيش از حد پس از ايجاد زخم يا جراحت است.
  • ديسپلازي هيپ يا دررفتگي مفاصل ران: اين بيماري يک بيماري ارثي است که در صورت فرار نگرفتن مفاصل در جاي اصلي خود بوجود خواهد آمد.
  • آتروفي پيشرونده شبکيه
  • کم کاري تيروئيد
  • کارديوميوپاتي: اين بيماري به وضعيتي گفته مي شود که عضله هاي قبل نازک و ضعيف شوند.
  • نارکولپسي: اين بيماري به دليل ناتواني مغز در تنظيم الگو هاي خواب بوجود مي آيد.
  • گشاد شدن معده

مراقبت

دوبرمن پينشر بهترين سگ براي نگهداري در خانه هاي حومه شهر است. آنها روزانه به تمرين و ورزش زيادي احتياج دارند. اين ويژگي ممکن است براي افراد شاغل که فعاليت زيادي در طول روز انجام مي دهند خسته کننده باشد. آنها براي نگهباني و حفظ امنيت خانواده خود در برابر حيواناتي که سهوا در محل زندگي آنها قدم مي زنند، به خانه اي با حياط محصور احتياج دارند. آنها نبايد براي مدت زمان طولاني تنها بمانند و يا به عنوان يک سگ در خارج از خانه نگهداري شوند. از مهم ترين نکات براي نگهداري دوبرمن ها استفاده نکردن از زنجير است. دوبي بايد در تمام فعاليت هاي خانوادگي، حضور داشته باشد و وقت زيادي را در کنار خانواده سپري کند.

تغذيه

مقدار روزانه معمولي: 2.5 تا 3.5 فنجان غذاي خشک با کيفيت در روز که به طور کلي به دو وعده غذايي تقسيم بندي مي شود.

پوشش خارجي و نظافت

پوشش خارجي براق و صاف دوبرمن ها کوتاه است و نزديک پوست قرار دارد. ممکن است در زير گردن لايه هاي پوششي جزئي غير از لايه اصلي داشته باشند. رنگ پوشش خارجي آنها مشکي، قرمز، آبي و حنايي است. آنها بالاي هر چشم داراي نشانه هايي هستند. اين نشانه ها بر روي پوزه، گلو و سينه آنها همچنين روي پاها مشاهده شده است. پوشش خارجي براق دبي نياز به نظافت کمي دارد. دوبرمن ها سگ هاي تميزي هستند. به طول کوتاه پوشش خارجي آنها توجه نکنيد. اين نوع پوشش خارجي هم مستعد ريزش است. در اين موارد نياز به شانه زدن به صورت هفتگي با استفاده از شانه هاي مخصوص خواهد داشت. پس از فعاليت بسيار زياد يا ورزش نياز به استحمام دارد. با اين حال، حمام مکرر لازم نيست. حداقل دو يا سه بار در هفته دندانهاي دوبرمن خود را مسواک بزنيد. اگر مي خواهيد از بيماري لثه و بوي بد دهان جلوگيري کنيد، مسواک زدن روزانه بهترين روش خواهد بود.

منبع: فارسي پت


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:22
بهشتِ عاشقی

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: چاپ , آنلاین , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تکنولوژي هاي جالب در ماشين لباسشويي بوش

پنجشنبه 1 اسفند 1398
0:33
بهشتِ عاشقی

تکنولوژي هاي جالب در ماشين لباسشويي بوش

تکنولوژي هاي ماشين لباسشويي بوش که تحولي عظيم در اين صنعت ايجاد کرد و باعث هوشمندتر شدن ماشين لباسشويي بوش گرديد مانند ايدوز، اکتيو اکسيژن، تشخيص وزن لباس

c0js_t8.png

منبع خبر سايت rooziato.com

شرکت بوش يکي از بزرگترين توليد کنندگان لوازم خانگي در دنيا به شمار مي‌رود که هميشه پيش رو و صاحب تکنولوژي در صنعت شستشو بشمار مي‌رود و به عنوان بهترين مارک ماشين لباسشويي در دنيا شناخته مي‌شود به همين خاطر اين شرکت توانسته 30 درصد از اين بازار را در کل دنيا به خود اختصاص دهد اما ما در اينجا تصميم داريم به چند تکنولوژي بسيار جالب در ماشين لباسشويي بوش بپردازيم که باعث تحولات بسياري در اين صنعت شده است. اما قبل از هر چيزي ممنون مي‌شويم از دوستاني که به تکنولوژي علاقمند هستند نظرات خود را انتهاي صفحه براي ما ارسال کنند و اگر تکنولوژي جالبي را مي‌شناسند و يا ايده جالبي دارند آن را به ما معرفي کنيد تا ما مقاله شمارا در بزرگترين شبکه‌هاي خبري با نام و اجازه شما منتشر کنيم. مي‌توانيد از طريق ايميل ما در فروشگاه اينترنتي 20 بخر با ما در ارتباط باشيد.

سيستم ايدوز i-DOS در ماشين لباسشويي بوش

يکي از مشکلاتي که هميشه بسياري از خانم‌ها با آن مشکل دارند تعيين ميزان مايع ماشين لباسشويي و نرم کننده براي لباس‌ها است اگر ميزان مواد شوينده کم باشد لباس‌ها خوب تميز نمي‌شود و ممکن است لکه‌ها بصورت کامل پاک نشود و روي لباس باقي بماند که بعد از مدتي در اصطلاح مي‌گويند لباس چرک مد شده است؛ اما اگر ميزان مواد شوينده بيشتر حد نياز استفاده کنيد حتي با آبکشي اضافه نيز باز مواد شوينده در لباس باقي مي‌ماند که اين اتفاق باعث مي‌شود لباس‌هاي شما از طرفي زودتر بور شده و از طرف ديگر پوسيده شود اين اتفاق مي‌تواند هم براي محيط زيست و هم حساب بانکي شما بد باشد. از همين رو شرکت بوش براي حل اين مشکل از تکنولوژي ايدوز رونمايي کرد i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System مي‌باشد که در حال حاضر در انحصار شرکت بوش مي‌باشد، اين تکنولوژي مي‌تواند ميزان دقيق مواد شوينده را به صورت اتوماتيک براي ماشين لباسشويي بوش تنظيم کند و به جرئت مي‌توان گفت که اين تکنولوژي بسيار هوشمندتر از آن چيزي است که شما حتي تصور مي‌کنيد.

براي خريد ماشين لباسشويي بوش با اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با يک سفته بانکي به صورت مستقيم از نمايندگي

اينجا کليک کنيد »»» ماشين لباسشويي بوش ««« اينجا کليک کنيد

اما حتماً براي شما اين سوال پيش آمده که ايدوز i-DOS چگونه کار مي‌کند؟

اين تکنولوژي در ماشين لباسشويي بوش داراي دو مخزن مي‌باشد که يکي از آنها مخصوص مايع ماشين لباسشويي مي‌باشد و ديگري براي نرم کننده لباس در نظر گرفته شده است؛ شما با پر کردن اين دو مخزن براي هفته‌ها آسوده خواهيد بود چراکه سيستم i-DOS مي‌تواند از اين ميزان مواد شوينده براي شستن بيش از 30 دور شستشو استفاده کند. اما اين تکنولوژي بر چه اساس و معياري ميزان دقيق مواد شوينده را لباسشويي تنظيم مي‌کند بسيار جالب است که بدانيد اين تکنولوژي به کمک حس گرهايي که براي آن طرحي شده است 4 عامل را براي تنظيم دقيق مواد شوينده در نظر مي‌گيرد اين سيستم توسط حس گرهايي که دارد مي‌تواند ميزان وزن لباس در ماشين لباسشويي بوش را اندازه گرفته و جنس لباس را مي‌تواند به صورت اتوماتيک تشخيص دهد و ميزان کثيفي لباس را در آبکشي اوليه که براي خيس کردن لباس‌ها انجام مي‌شود را به دست مي‌آورد و در آخر حتي ميزان سختي آب را هم محاسبه مي‌کند چراکه هر چه ميزان سختي آب در منطقه زندگي شما بيشتر باشد لباسشويي به مواد شوينده بيشتري احتياج دارد؛ در نهايت تکنولوژي i-DOS در ماشين لباسشويي بوش مي‌تواند بر اساس اطلاعاتي که بدست آورده ميزان دقيق مواد شوينده را تعيين کند تا شما بتوانيد به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کنيد و ديگر هيچ‌گاه شما شاهد باقي ماندن مواد شوينده در لباس نخواهيد بود همانطور که ديديد اين تکنولوژي بسيار پيچيده در ماشين لباسشويي بر اساس وزن، جنس لباس، کثيفي و سختي آب ميزان استفاده از مواد شوينده را تنظيم مي‌کند، اين سيستم مي‌تواند به ميزان 38% در مصرف مواد شوينده صرفه جويي کند که از طرفي به محيط زيست و از طرف ديگر به جيب شما کمک مي‌کند.

نکته: شما زمان استفاده از تکنولوژي i-DOS احتياجي نيست از مواد شوينده مخصوص استفاده کنيد شما از تمام برندهاي مايع ماشين لباسشويي و نرم کننده لباس مي‌توانيد استفاده کنيد و مطمئن باشد که اين تکنولوژي مي‌تواند سال ها بدون هيچ‌گونه مشکلي براي شما کار کند و احتياج به هيچ سرويسي ندارد.

تکنولوژي اکتيو اکسيژن بهداشتي ترين روش شستشو بدون مواد شويند

تکنولوژي اکتيو اکسيژن Active Oxygen در حقيقت يک برنامه شستشو در ماشين لباسشويي بوش محسوب مي‌شود که مي‌تواند بدون استفاده از مواد شويند لباس‌هاي شمارا در دماي پايين شسته و تا 99.99% باکتري‌ها و ميکروب‌ها را از بين ببرد، شرکت بوش در حال حاضر از اين تکنولوژي بر روي ماشين‌هاي لباسشويي بوش سري 8 و 6 استفاده مي‌کند بهداشتي‌ترين و ملايم‌ترين روش‌هاي شستشو زماني که شما برنامه اکتيو اکسيژن Active Oxygen را فعال مي‌کنيد ماشين لباسشويي بوش در زمان شستشو بجاي اضافه کردن مواد شوينده ده‌ها مولکول ازون را در مخزن رها مي‌کند که توسط دستگاه توليد مي‌شود که شبيه به يک مه در مخزن ديده مي‌شود اين مولکول‌هاي اکسيژن فعال مي‌توانند جرم و باکتري‌هاي موجود در لباس را حتي در دماي پايين از بين ببرند همين فرايند يک‌بار نيز در پايان شستشو يعني در زمان آبکشي آخر صورت مي‌گيرد هر دو فرايند درمجموع 30 دقيقه زمان مي‌برد که با اطمينان مي‌توان گفت 99.99% از باکتري‌ها از بين مي‌رود که يکي از ملايم‌ترين و بهداشتي‌ترين روش‌هاي شستشو محسوب مي‌شود که بهترين روش براي شستن لباس‌هايي محسوب مي‌شود که خيلي کثيف نيستند و بيشتر بو گرفته‌اند و بهترين روش براي شستن لباس‌هاي نوزاد و افرادي که از بيماري‌هاي پوستي رنج مي‌برند محسوب مي‌شود زمان استفاده از اين برنامه ديگر لازم نيست که لباس‌هاي زير را از لباس‌هاي ديگر جدا کنيم چراکه در اين روش شستشو تمام باکتري‌ها و ميکروب‌ها از بين مي‌روند.

اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را داريد مي توانيد به صورت اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با يک سفته بانکي با بهترين قيمت به صورت مستقيم محصول خود را از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي بوش تهيه نماييد و آن را درب منزل دريافت کنيد.

سيستم تشخيص وزن لباس در ماشين لباسشويي بوش

سيستم تشخيص وزن لباس بر روي ماشين لباسشويي بوش يکي ديگر از تکنولوژي هاي بسيار جالب شرکت بوش است که توانست اين صنعت را دگرگون کند، يکي از مشکلاتي که در زمان خريد ماشين لباسشويي وجود داشت اين بود که هر خانواده بايد ظرفيت ماشين لباسشويي را متناسب با جمعيت خانواده خود انتخاب مي‌کرد چراکه براي روشن کردن آن بايد منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي مي‌مانديد به اين دليل که ماشين لباسشويي هر با بر اساس ظرفيت دستگاه کار آبگيري را انجام مي‌داد به همين دليل اگر حجم لباس کمتر از ظرفيت دستگاه بود لمبر آب مي‌توانست به دستگاه آسيب بزند، اما شرکت بوش با اضافه کردن تکنولوژي تشخيص وزن لباس در ماشين لباسشويي بوش اين مشکل را حل کرد براي اين کار شرکت بوش تعدادي حسگر را بر روي ديگ لباس قرار داده تا بتواند وزن لباس را تشخيص دهد سپس بر اساس جنس لباس که توسط برنامه شستشو براي آن مشخص کرده‌ايد ميزان آب مصرفي را محاسبه مي‌کند و به کمک تکنولوژي Active Water ماشين لباسشويي بوش آب مورد نياز آبگيري مي‌کند؛ در اينجا ديگر مهم نيست تعداد اعضاي خانواده شما چند نفر است شما مي‌توانيد بالاترين ظرفيت ماشين لباسشويي بوش را براي منزل خود تهيه کنيد و در زماني که نياز باشد مي‌توانيد از تمام ظرفيت آن استفاده کنيد چراکه اگر شما حتي يک لباس هم براي شستن داخل آن قرار داده باشيد لباسشويي بوش بر اساس وزن و جنس همان لباس آبگيري مي‌کند اين تکنولوژي علاوه بر اينکه آب را بهينه استفاده مي‌کند و دوست دار محيط زيست است به عمر ماشين لباسشويي شما نيز کمک مي‌کند. در اخر به شما پيشنهاد مي کنيم اگر با تکنولوژي ها و برنامه هاي ماشين لباسشويي خود آشنايي کافي نداريد و از ممکن است از بسياري از آنها استفاده نکنيد به شما پيشنهاد مي کنم مقاله قيمت ماشين لباسشويي بوش را در سايت تبيان مطالعه کنيد در اين مقاله برنامه هاي ماشين لباسشويي و تکنولوژي هاي بکار رفته در آن مورد بررسي قرار گرفته شده است و تاثيري که مي تواند بر روي قيمت يک محصول داشته باشد و شما از آن استفاده نمي کنيد.

منبع: مجله اينترنتي روزياتو


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني آشنا شويد!

چهارشنبه 30 بهمن 1398
9:20
بهشتِ عاشقی

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

· شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني چيست؟

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1. دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2. درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3. قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4. پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5. زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

.حفاظ ضد سرقت آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.


برچسب ها: با , حفاظ , ضد , سرقت , آکاردئونی , , آشنا , شوید! ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهشتِ عاشقی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]