مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:07
بهشتِ عاشقی

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همکاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همکاري اين بازي بلاک چين با مرکز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي کاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يک کارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

کارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يک احضار کننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي کاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌کند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد کنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همکاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

NFTها اميد مالکيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط کاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يکي از اولين نمونه‌هاي اميدوارکننده است که ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يکي از بازي‌هاي بلاکچيني قديمي در بازار است که به تازگي دستاوردهاي بسياري کسب کرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاکچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني که جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاک چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيکنان يک دسته کارت جمع‌آوري و طراحي مي‌کنند و با بازيکنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يک سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي کارتي سنتي، سريع و خودکار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودکار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله کارت‌هاي آن است؛ همه کارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني که بازيکنان مالکيت کامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله کنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توکن کريستال‌ انرژي تاريک کسب کنند و اين توکن‌ها را مي‌توان به بلاک چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل کرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاک چين وکس ايجاد کرده که به کاربران اجازه مي‌دهد با رپد کردن توکن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاک چين وکس معامله کنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توکن اکوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي کرد و از آن زمان، علاقه کاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هوشمند سازي ساختمان ارزان، رويا يا واقعيت؟

شنبه 21 اسفند 1400
18:44
بهشتِ عاشقی

هوشمند سازي ساختمان ارزان، رويا يا واقعيت؟

هوشمند سازي ساختمان ارزان يک پيشنهاد جذاب براي همه اقشار جامعه است. مزاياي خانه هوشمند قطعا شما را براي استفاده از آن ترغيب مي کند.

يکي از گزينه هاي جذابي که همه مي توانند از آن بهره مند شوند، هوشمند سازي ساختمان ارزان است. هوشمند سازي ساختمان اغلب به عنوان يک قابليت در خانه هاي لوکس شناخته مي شود.

اما جذابيت و آسايشي که اين تکنولوژي براي کاربران فراهم مي کند، سبب شده همه افراد جامعه علاقه مند به استفاده از آن باشند. اما يک چالش بزرگ بر سر راه مصرف کنندگان قرار دارد.

هزينه گزاف هوشمندسازي ساختمان اغلب کاربران را از خانه هوشمند نااميد مي کند. در اين مقاله مطالبي را پيرامون هوشمند سازي ساختمان ارزان بيان خواهيم کرد.

منظور از هوشمند سازي چيست؟

در يک جمله مي توان گفت منظور از هوشمندسازي ساختمان، کنترل تجهيزات الکتريکي به کمک موبايل است. در اين خانه ها يک اپليکيشن رابط کاربر با تجهيزات برقي خانه خواهد بود. خانه هوشمند امکانات متفاوتي را مي تواند در اختيار کاربر بگذارد. از جمله امکانات قابل ارائه در يک حانه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • هوشمندسازي تجهيزات روشنايي
  • هوشمندسازي وسايل برقي
  • هوشمندسازي تجهيزات سرمايش و گرمايش
  • هوشمندسازي پرده برقي
  • هوشمندسازي درب نفررو و درب پارکينگ
  • کنترل تردد، کنترل دما و رطوبت
  • و

البته اگر به فکر هوشمند سازي ساختمان ارزان هستيد، بايد دور برخي از اين امکانات خط بکشيد. برخي از سيستم هاي هوشمند امکان توسعه در آينده را در اختيار کاربر مي گذارند. توجه به اين نکته در خريد تجهيزات مي تواند خيال شما را از توسعه بعدي راحت کند.

سيستم هاي امنيتي هوشمند سازي خانه اسمارت سکيوريتي شهر هوشمند

هوشمند سازي ساختمان ارزان

اکنون به اين سوال پاسخ مي دهيم که چگونه هزينه هوشمندسازي ساختمان را کاهش دهيم. براي کاهش هزينه و هوشمند سازي ساختمان بايد برخي از امکانات را حذف کنيم. اگرچه نياز کاربران اهميت امکانات قابل ارائه را مشخص مي کند، با اين وجود اغلب هوشمندسازي روشنايي يکي از گزينه هاي جذاب براي کاربران است.

کاهش هزينه هوشمندسازي روشنايي

براي کاهش هزينه هوشمندسازي روشنايي مي توان از کليد لمسي هوشمند واي فاي استفاده کرد. مزيت کليدهاي واي فاي در عدم نياز به دستگاه مرکزي جهت اتصال به اينترنت است. اين کليدها به صورت مستقل به اينترنت متصل مي شوند. با انتخاب اين کليدها اولين گام در زمينه کاهش هزينه هوشمند سازي ساختمان برداشته مي شود.

راهکار ديگري که براي هوشمند سازي ساختمان ارزان داريد تجميع سرخط هاي روشنايي است. به جاي استفاده از دو کليد تک پل هوشمند مي توانيد از يک کليد دوپل هوشمند استفاده کنيد. البته گاهي اوقات امکان تجميع سرخط ها وجود ندارد. در واقع شرايط پروژه و امکان يا عدم امکان تغيير سيم کشي تعيين کننده اين بخش از کاهش هزينه است.

هوشمند سازي ساختمان ارزان و پيوسته

شايد اصطلاح پيوستگي براي هوشمند سازي ساختمان کمي عجيب باشد. اما يکي از راه هاي هوشمند سازي ساختمان ارزان، پيوستگي در انجام اين کار است. براي اين منظور شما مي توانيد بخشي از خانه خود را هوشمند کنيد.

سپس در آينده و با تامين بودجه مي توانيد سيستم هوشمند خود را توسعه دهيد. توسعه پيوسته مي تواند روي يکي از امکانات يا تمام امکانات باشد. به عنوان مثال روشنايي پذيرايي را هوشمند کنيد و در آينده اتاق خواب ها را به اين سيستم متصل کنيد.

همچنين مي توانيد ابتدا سيستم روشنايي خود را هوشمند کنيد. در آينده ساير امکانات خانه هوشمند را به آن اضافه کنيد. نکته بسيار مهمي که بايد به آن توجه کنيد، قابليت توسعه پذيري سيستم است. در صورتي که سيستم شما قابليت توسعه پذيري نداشته باشد، ناگزير به استفاده از سيستم هاي ديگر هستيد.

اين موضوع علاوه بر افزايش هزينه ها، به دليل استفاده از اپليکيشن هاي متعدد تجربه کاربري خوشايندي براي شما ايجاد نمي کند. اگر قصد هوشمند سازي ساختمان ارزان را داريد با ما تماس بگيريد. مشاوران ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

پنجشنبه 5 اسفند 1400
0:55
بهشتِ عاشقی

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحوه کاشت نهال گردو

سه شنبه 3 اسفند 1400
9:21
بهشتِ عاشقی

نهال گردو يکي از محبوب ترين و پر سود ترين ارقام در کشور ميباشد، کاشت و بهره برداري اصولي از اين درخت ميتواند تضمين اقتصادي مناسب را داشته باشد. پس با ما همراه باشيد براي کسب اطلاعات بيشتر.

نحوه کاشت نهال گردو

بعد از خريد نهال نوبت به احداث باغ گردو و مراقبت‌هاي بعد از آن مي‌رسد. نحوه کاشت درخت گردو داراي نکات مهمي است که در صورت عدم رعايت اصول و شيوه صحيح کاشت نهال، نتيجه مطلوب و قابل قبولي بدست نخواهيد آورد. اما شما با رعايت اصولي که در اين مقاله از سايت نهالستان اکين نهال ذکر مي شود، بهترين نحوه کاشت نهال گردو را فرا خواهيد گرفت.
آموزش روش کاشت نهال گردو در گلدان به اين مقاله اضافه شد.

کاشت نهال گردو در پاييز

بهترين فصل کاشت گردو در پاييز است چون ريشه گياهان به هواي خنک نياز دارند. همچنين در فصل پاييز و زمستان بارندگي زياد است و نياز آبي گياهان که در اوايل کاشت بسيار زياد است، برطرف مي‌شود.

نحوه کاشت نهال گردو

نحوه کاشت درخت گردو به اين شکل است که يک شب قبل از کاشت نهال، بايد آن ها را در آب قرار داده تا به اندازه کافي عمليات آبگيري توسط ريشه ها صورت پذيرد.
به ريشه ها خوب نگاه کنيد. اگر قسمتي از آن صدمه ديده، آن را با قيچي جدا و هرس کنيد. توجه داشته اشيد که ريشه ها هنگام تهيه سالم و سلامت باشند.

فاصنکته بسيار مهم در کاشت نهال گردو اين است که ريشه هاي نهال نبايد در معرض نور و هوا بگيرند، اگر زمان بيشتري براي عمليات چاله نياز داريد، حتما حواستان به اين نکته درباره ريشه ها باشد.
براي جلوگيري از قرارگيري ريشه با نور و هوا، دور آنها را با کيسه پلاستيکي سياه پوشانده يا بصور موقت در درون خاک يا ماسه قرار دهيد.له کاشت نهال را ?×? در نظر بگيريد و عمق چاله ها رو ?? سانت و عرض چاله ها رو ?? سانت بزنيد.

ته چاله يک بيل کود پهن کهنه با خاک قاطي کنيد و نهال را وسط چاله گذاشته و چاله را پر از خاک کنيد و يک سطل آب براي هر نهال بريزيد. در اين مرحله کود شيميايي و … نزنيد.
دقيقا اوايل فصل بهار، از سر نهال ?? سانت با قيچي بزنيد و سپس با چسب باغباني بپوشانيد. به اين فکر نباشيد که نهال کوچک مي شود بلکه به فکر رشد خوب اندام هاي رويشي نهال باشيد.

از اوايل فروردين ماه تا اواخر ارديبهشت ماه هر دوازده روز يک بار و از اواخر ارديبهشت ماه تا اواخر شهريور ماه هر هفته يک بار آبياري کنيد. دقت کنيد هر نهالي که کاشته مي شود، سال اول و دوم به خوبي آن را آبياري کنيد.

اگر فضايي که در آن کاشت نهال را آغاز کرده ايد در معرض بادهاي فراوان و سنگين است، در کنار نهال خود، چوب يا چوب هايي را در زمين فرو برده و آن را به نهال خود ببنديد.
اين عمل باعث مي شود که بادهاي شديد، به نهال آسيب نرسانند، گاهي ممکن است تا چند سال اين چوب ها، به نهال ها بسته بمانند.

روش کاشت نهال گردو در گلدان

روش کاشت نهال گردو در گلدان به اين صورت است که در قدم اول بايد گردوهاي سالم را به مدت 48 ساعت داخل آب نگه داري کرد. پس از اين مدت يک شکاف بالاي گردوها ايجاد کنيد.

حال نوبت به انتقال گردوها به داخل ظرف مي رسد. قبل از آن بايد ظرفي را با سنگ ريزه ها پر کنيد و گردوهاي مرطوب را روي سنگريزه ها بريزيد و روي آن‌ها يک دستمال مرطوب قراردهيد تا رطوبت به تمام گردوها برسد. براي اطمينان از اين مورد مي توانيد با آبپاش روي گردوها مقداري آب اسپري کنيد.

ظرف آماده شده را به مدت 1 ماه تا 45 روز کنار بگذاريد تا گردوها جوانه بزنند. پس از اين که گردوها جوانه زدند آن ها را به درون خاک منتقل کنيد و شاهد به بار نشستن گردوها باشيد. اين روش کاشت نهال گردو در گلدان بود که خيلي از همراهان نهالستان اکين درخواست آموزش آن را داشتند.

بهترين زمان کاشت نهال گردو

فصل پاييز زمان کاشت نهال گردو است. اگر بخواهيم به طور دقيق بهترين زمان کاشت نهال گردو را بيان کنيم، از اواخر فصل پاييز تا اوايل فصل بهار است. در اين زمان شرايط خاک و آب و هوا شرايط خوبي را براي کاشت نهال گردو دارد. با توجه به حساسيت نهال ها به سرما در فصل زمستان اقدام به کاشت نهال گردو نکنيد.

اقدامات مهم بعد از کاشت نهال گردو

حال که با نحوه کاشت درخت گردو آشنا شديد بايد بدانيد که بعد از کاشت نهال، اگر اين کارها را انجام ندهيد، نهال‌هاي خود را از دست مي‌دهيد.

?? کار اول: پس از کاشت نهال گردو چند ضربه محکم به زمين بزنيد تا خاک در محل سفت شود يا با جفت پاهايتان چاله نهال را سفت کنيد.

?? کار دوم: بعد از سفت کردن، درخت کاشته شده را حداقل ?? ليتر آب بدهيد. پس از يکي، دو ساعت از کاشت درخت، دوباره آن را آبياري کنيد. واقعا نمي توان ميزاني را براي آبياري همه نهال ها و در همه اقليم ها بيان کرد اما بايد آن را مرتب و با توجه به آب و هواي منطقه و نياز گونه درخت آبياري کنيد.

?? کار سوم: حتما در موقع کاشت نهال هاي اسفندماه، سرزني نهال را فراموش نکنيد. اگر نهال ها را سرزني نکنيد، احتمال خشگيدگي بالاست چون سرزني نهال باعث تحريک ريشه شده و نهال را مجبور به رشد مي کند.

اگر تا بحال سرزني انجام نداده ايد، براي نهال هاي ميوه از پيوند به بالا ?? سانت سرزني بصورت مورب بزنيد و بعد چسب باغباني به محل زخم بزنيد.

آبياري نهال گردو يکي از کارهاي مهم در زمان نگهداري و مراقبت از درخت گردو است. براي آشنايي بيشتر با ميزان ابياري نهال گردو، مقاله آبياري درخت گردو را مطالعه کنيد.

شرايط کاشت درخت گردو | شرايط کاشت نهال گردو

5 نکته مهم در شرايط کاشت درخت گردو وجود دارد که بدون توجه به آن‌ها کاشت و پرورش نهال گردو ممکن نيست.

  1. ارتفاع از سطح دريا

ارتفاع بالاتر از سطح دريا به معناي سردتر بودن منطقه جغرافيايي است. اگر در اين مناطق قصد کاشت نهال گردو را داريد، بايد ارقام مقاوم را انتخاب کنيد. خريد نهال گردو چندلر براي اين مناطق مناسب است.
اگر در ارتفاع ???? تا ???? متر قصد کاشت درخت گردو را داريد، نهال گردو فرنور گزينه مناسبي است. گردوي مناسب ارتفاع 2000 متر فرنور است.

  1. ديرگل يا زود گل

نکته مهم ديگر در خريد نهال گردو دقت به ديرگل يا زود گل بودن نهال است. نهال هاي دير گل براي مناطق سرد مناسب‌تر هستند.

  1. زود بازده يا دير بازده

برخي از نهال‌هاي گردو مانند نهال گردو ژنوتيپ اکين نهال در سال اول شروع به محصول دهي مي‌کنند. برخي ديگر مانند نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور، نهال گردو پدرو و… نيز در سال اول و دوم شروع به محصول‌دهي مي‌کنند.
ميزان برداشت گردو آن‌ها در سال حدودا ?? تا ??? کيلوگرم گردوي خشک است.

  1. خاک مناسب
  1. درخت گردو در اکثر خاک‌ها به دليل مقاوم بودن قابليت رشد را دارد. خاک هاي شني و يا لومي، گزينه بسيار مناسبي براي کاشت درمقاومت در برابر آفات و بيماري ها

خاک مناسب براي کاشت نهال گردو

اولين نکته اي که درمورد بهترين مکان براي کاشت گردو بايد به آن دقت نمود، زمين و خاک آن است. زميني که قرار است در آن نهال گردو کاشته شود بايد داراي خاک حاصلخير و غني باشد.
اگر فضاي زمين باغچه مانند است، بايد دقت کنيد که زمين عاري از هرگونه گچ، سيمان و بقاياي ساختمان باشد. سپس کاري که بايد انجام شود، غني کردن زمين و خاک مکان مربوطه است.

براي غني کردن خاک مناسب براي کاشت نهال گردو بايد مقداري خاک زراعي مرغوب از زمين زراعي يا مکاني مشابه تهيه کرد و سپس آن را با کود حيواني پوسيده به همراه ماسه به مقداري که حداقل يک متر و نيم از ارتفاع باغچه را در بر بگيرد، مخلوط کرد.

خاک مناسب براي کاشت نهال گردو

بايد توجه داشت اگر مقدار ماسه بيشتر از يک متر و نيم باشد، بهتر است. زيرا ريشه درختان، بيشتر از يک مترو نيم در اعماق زمين فرو مي روند که يکي از نکات بهترين مکان براي کاشت گردو نيز دقت به همين موضوع است.

تفاوت خاک زراعي مرغوب با نامرغوب

خاک زراعي خوب داراي رنگ تيره بوده و از قهوه اي و قرمز به سمت تيره و سياهي نزديک است. حتما دقت کنيد که خاک تهيه شده مرغوب باشد و از سطح زمين (حداکثر 30 سانتي متر) جمع آوري شود.

تفاوتلازم است بدانيد که خاک زراعي نامرغوب رنگي کمرنگ و متمايل به زردي و خاکستري دارد و در حالت خشک، چسبنده بوده و از هم جدا نمي شود، اما خاک زراعي مرغوب علاوه بر خصوصيات رنگي تيره که در بالا ذکر شد، به اين شکل است که اگر در مشت فشرده شود، ذرات آن بهم مي چسبد و با يک ضربه کوچک نيز از هم جدا شده و پودر مي شود.

عمق چاله براي کاشت نهال گردو

در کاشت نهال درختاني که ريشه طويل و درازي دارند مثل گلابي و نهال گردو پيوندي، نياز است که عمق و عرض چاله آن ها بيشتر باشد که مقدار و حدود آن 0.5 متر و عمق 75 سانتي متر است.

نکته: توجه داشته باشيد اين مقدار براي خاک بدون سنگلاخ مناسب است. در غير اين صورت براي رعايت اصول و شيوه صحيح کاشت نهال گردو، عمق آن را بايد بيشتر و حدود 2 متر افزايش دهيد.

در باغ ها بهتر است که چاله نهال گردو عميق تر باشد، زيرا نم و رطوبتي که در فصل بهار در چاله ها بوجود مي آيد، باعث تکثير موجوداتي ريز مي شود که بسيار براي خاک و نهال مفيد است.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • محل قرار گيري پيوند بسيار مهم است. بعد از کندن خاک براي کاشت نهال گردو و آماده سازي شرايط مناسب کاشت، محل پيوند بايد حدود 15 سانتي متر از سطح خاک بالاتر باشد تا ريشه ها به طور مرتب در خاک قرار گيرند و درهم تنيده نشوند.
  • معمولاً مقداري خاک به شکل کله قند در انتهاي چاله نهال ريخته شده و ريشه هاي نهال را به طور مرتب روي آن قرار ميدهند. ريشه ها با خاک زهکشي پوشانده شده و مي توانيد ناحيه اطراف نهال ها را در يک کاسه شکل دهيد تا آب به خوبي حل گشته و در نهايت جذب ريشه شود.
  • نهال را عمود بر سطح زمين قرار دهيد و بررسي کنيد که از دو طرف نيز يکسان و تراز باشد.
  • قبل از آب دادن، معمولاً خاک اطراف گياهچه با يک ضربه پا فشرده گشته و فوراً آب گيري انجام مي شود. از آن پس بايد نهال ها آبياري شوند تا گياه ريشه هاي جديدي توليد کند و بيشترين ميزان رطوبت خاک را داشته باشد.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • ارتفاع چاله ها بهتر هست ?? سانت و قطر ?? سانت باشد.
  • از ريختن کودهاي حيواني نپوسيده به شدت خودداري کنيد. (براي تقويت رشد بيشتر اندام هاي رويشي از اواخر فروردين ماه کودهاي شيميايي اطلاع خواهيم داد تا استفاده بکنيد)
  • دقت شود محل پيوندها حتما ?-?? سانت بالاتر از سطح خاک باشد.
  • موقع کاشت نهال گردو بايستي به شاخه اصلي (رنگ محافظ تنه) با قلم مويي رنگ آميزي بکنيد. اين رنگ را ميتونيد از محصولات کشاورزي تهيه کنيد.
  • براي زمين‌هايي که طريقه آبياري درخت گردو بصورت غرقابي است و قطره اي نيست، حتما براي هر نهال تشتک درست بکنيد تا موقع آبياري نهال گردو، آب با تنه نهال برخورد نکند و باعث آفت و پوسيدگي طوقه نشود.
  • آبياري نهال گردو بلافاصله پس از کاشت بايد انجام شود.
  • فواصل استاندارد براي کاشت نهال هاي مجموعه اکين نهال به ترتيب زير است:
    کاشت گردو پيوندي: ?×? متر
    کاشت گردو ژنوتيپ: ?×?
    کاشت انگور: ?×?.?
    کاشت بادام: ?×? يا ?×?
    کاشت گيلاس، آلبالو و زردآلو: ?×? يا ?×?
    کاشت سيب، گلابي و به: ?×?
    کاشت هلو و شليل: ?×?

چالکود درخت گردو

زماني که درخت در حالت استراحت و خواب زمستانه است (يعني از اواسط پاييز تا اواخر زمستان) چالکود درخت گردو را مي توان انجام داد.
چالکود را بايد در قسمت سايه انداز درخت و با عمق چاله ?? سانت ايجاد کرد که در ويديو به طور دقيق، محل ايجاد چالکود نشان داده شده است.
مناسب ترين کود براي چالکود (محتويات چالکود) کود پوسيده گاوي و کود گوگرد بنتونيت دار است

نکات بسيار مهم درباره چال کود درختان

در ادامه دو نکته مهم که سؤال بسياري از باغداران عزيز است را موردبررسي قرار مي‌دهيم.

داخل چال کود چي بريزيم؟

يکي از مهم‌ترين عناصري که در خاک است مواد آلي است که در کودهاي دامي و ورمي کمپوست وجود دارد.
بهترين موادي که مي‌توان داخل چال کود ريخت، ورمي کمپوست است. البته ورمي کمپوست نسبت به کود دامي تا 5 برابر گران‌تر است ولي به همان اندازه کيفيت و مزاياي بيشتري دارد. اما اگر صرفه اقتصادي ندارد مي‌توانيد از کود دامي کاملاً پوسيده استفاده کنيد.

آيا مي‌توان کود را نپوسيده داخل چال کود بريزيم؟

به دو دليل نمي‌توان کود نپوسيده را داخل چال کود ريخت.

اول اينکه که فعاليت پوسيدن گرمازا است، وقتي کود نپوسيده داخل چال کود بريزيد اين گرما کنار ريشه ممکن است، ريشه را بسوزاند.

دوم اينکه براي پوسيدن نياز به نيتروژن است و نيتروژني که قرار است ريشه مصرف کند، کود براي پوسيدن خودش استفاده مي‌کند.

رمز پويايي نهال

براي موفقيت در کاشت نهال گردو ابتدا ريشه آن ها را قبل از کاشت، به مواد چسبنده و ضد عفوني کننده آغشته مي کنند. به اين فرايند پراليناژ گفته مي شود. يک بشکه 100 ليتري تهيه کنيد و درون آن آب بريزيد.

سپس 6 کيلوگرم پهن الک شده و 9 کيلوگرم رس الک شده به همراه 31 گرم سم قارچ کش مثل بنوميل را با آن مخلوط نماييد. قبل از کاشت نهال خود، ريشه ها را به آين ماده آغشته کرده و سپس فرايند کاشت را ادامه دهيد.

مهم ترين فوايد پراليناژ

مهم ترين مزاياي اجراي پراليناژ اين موارد است:

حفاظت فيزيکي از ريشه‌ها

جلوگيري از کاهش رطوبت و خشکيدگي ريشه‌ها در طي عمليات انتقال و کاشت نهال

به وجود آمدن فضايي رابط ميان ريشه و خاک (فضاي ايجاد شده باعث بهبود تبادل مواد غذايي و آب ميان ريشه و خاک مي‌گردد)

جذب رطوبت و حفظ آن توسط ريشه‌هاي جوان

تحريک رشد ريشه که منجر به حيات و مستقر شدن نهال در خاک مي گردد

جمع بندي؛ کاشت درخت گردو

همان طور که ميدانيد بهترين آب و هوا و شرايط براي پرورش نهال گردو، آب و هواي سردسيري و زمستاني است.
بعد از اينکه بهترين نهالستان را براي خريد محصول مورد نظر خود انتخاب کرديد، ميتوانيد از مشاورين و مهندسين کشاورزي نهالستان مورد نظر براي کاشت هر چه بهتر محصول خود کمک بگيريد تا بتوانيد در سريع ترين زمان ممکن بهترين محصول و با باردهي بالا را داشته باشيد.

مشاوره رايگان کاشت نهال

نهالستان اکين نهال در مياندوآب با مجوز رسمي از جهاد کشاورزي خدماتي همچون خريد نهال گردو و فروش نهال هاي شناسنامه دار را با ضمانت بازگشت کالا در اختيار باغداران قرار ميدهد.
علاوه بر فروش نهال هاي انگور، بادام و گردو، از ديگر خدماتي که در نهالستان اکين نهال انجام مي‌شود، ارائه مشاوره به کشاورزان عزيز براي کاشت نهال و راه اندازي و احداث باغ است.
نهالستان اکين نهال در تمام روزهاي هفته و در تايم کاري به سوالات شما در زمينه کاشت نهال پاسخ خواهند داد، براي کسب اطلاعات بيشتر با ما در ارتباط باشيد.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

شنبه 30 بهمن 1400
23:53
بهشتِ عاشقی

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

همان طور که مي دانيد ايمپلنت دندان روشي براي جايگزيني دندان يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته است. ايمپلنت ظاهري مانند پيچ دارد که بايد درون استخوان فک به صورت کامل جاي گرفته و جوش بخورد تا عملکردي مانند ريشه طبيعي دندان داشته باشد. درمان ايمپلنت روشي نوين و جايگزين تاج دنداني و دندان مصنوعي است.

اغلب افراد براي انتخاب اين روش کمي دچار نگراني بابت درد آن مي شوند. زماني که کاشت ايمپلنت انجام مي شود شما دردي را حس نخواهيد کرد زيرا ناحيه جراحي بي حس شده است و جاي نگراني نيست. دردي که حين جراحي ممکن است حس کنيد به اندازه کشيدن يک دندان معمولي است. زيرا در اين جراحي بايد بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ايمپلنت درون استخوان فک جاي داده شود.

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

پس از کاشت ايمپلنت ممکن است برخي افراد کمي حس درد داشته باشند به همين علت سوال بيماران اين است که بعد از ايمپلنت چند روز درد داريم؟ مسکن قوي براي درد ايمپلنت چيست؟ و يا بعد از ايمپلنت چه دارويي بخوريم؟ يا درد ايمپلنت چند روزه ؟ براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

در ابتدا بايد بگوييم که درد بعد از ايمپلنت بايد ريشه يابي شود و علت آن يافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلايل مختلفي ميزان درد هر فرد پس از ايمپلنت با ديگري متفاوت است. با ما همراه باشيد تا در اين مقاله به عواملي که مي تواند درد بعد از ايمپلنت را کاهش دهد بپردازيم.

علت درد پس از ايمپلنت دندان چيست؟

هنگامي که جراحي انجام مي شود درد در ناحيه ايمپلنت شده زياد نيست به ميزاني است که گويي يک دندان کشيده شده است. اما پس از اينکه بي حسي موضعي از بين رفت ممکن است همچنان بيمار درد را تحمل کند که در اين صورت بايد علت درد پس از ايمپلنت را پيدا کرد؟ اولين عامل درد بعد از ايمپلنت دندان تغييراتي است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است. هنگامي که جراحي انجام مي شود عروق و بافت هاي خوبي و عصبي، بافت هاي استخواني و نرم در اين جراحي در گير مي شوند.

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

ايمپلنت دندان از بهترين درمان ها براي جايگزيني بي دنداني مي باشد و براي کسب اطلاعات بيشتر درباره هزينه ايمپلنت هاي دنداني به لينک زير مراجعه فرماييد.

قيمت ايمپلنت دندان در تجريش

به همين علت بعد از از بين رفتن بي حسي ممکن است شما کمي درد را احساس کنيد. بهتر است در صورتي که در ناحيه جراحي درد احساس کرديد، يک مسکن قوي براي درد ايمپلنت مصرف کنيد. البته پزشکان پس از جراحي مسکن هايي را براي شما تجويز مي کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحي تا آخرين عدد از قرص ها را طبق برنامه اي که برايتان تنظيم ميشود مصرف کنيد.

برخي افراد مي پرسند بعد از ايمپلنت چند روز درد داريم؟ مدت زمان درد بعد از ايمپلنت براي هر فرد با توجه به شرايط بدني فرد متفاوت است. شرايط فيزيکي و شرايط سلامتي هر فرد و ميزان مهارت جراح مي تواند براي هر فرد در تعداد روزهايي که بايد کمي درد را تحمل کند تاثير گذار باشد. اما معمولا 10 الي 15 روز پس از ايمپلنت دندان درد طبيعي است

چه عواملي باعث تشديد درد پس از ايمپلنت دندان مي شود؟

جهت پاسخ به سوال اينکه بعد از ايمپلنت چند روز درد داريم يا براي تسکين درد بعد از ايمپلنت چه دارويي بخوريم بايد بگوئيم که تقريبا 15 روز پس از ايمپلنت طبيعي است کمي احساس درد داشته باشيد و بهتر است با مصرف داروهايي که پزشک براي شما تجويز کرده است درد را تسکين دهيد.

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

اما عواملي هستند که باعث تشديد دردر پس از ايمپلنت دندان مي شوند. عواملي که موجب تشديد ايمپلنت مي شوند عبارتند از :

  1. در صورتي که فک داراي تراکم استخواني کافي نباشد طبيعي است ک ايمپلنت ضعيف بوده و از بين مي رود. در اين صورت بايد ايپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان هاي تکميلي انجام شود سپس اقدام به کاشت ايمپلنت جديد نمايند. اگر اقدام به تعويض آن نکنند در اين صورت ايمپلنت فرد شل مي شود و همين باعث تشديد درد در ناحيه جراحي مي شود.
  2. در صورتي که قبل از کاشت سلامت لثه بررسي نشده باشد ممکن است پس از کاشت ايمپلنت عفونت باعث تشديد درد براي بيماران شود و شايد بيمار دچار ورم لثه بعد از ايمپلنت بشود.
  3. گاهي ممکن است ايمپلنت دندان به خوبي با استخوان فک بيمار پيوند نخورده باشد و بدن بيمار آن رارد کنند و پس بزند. در اين صورت بيمار بايد درد شديدي را تحمل کند. درمان اين نوع مشکل تعويض نوع و جنس ايمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزينه بالايي نيز هست.
  4. گاهي ممکن است حين جراحي مته دندانپزشکي به استخوان اطراف ناحيه جراحي آسيب رسانده باشد و پزشک متوجه اين آسيب نشده باشد. در اين صورت پس از کاشت فرد درد شديدي حس مي کند.
  5. همچنين ممکن است اين مته دندان پزشکي به عصب هاي اطراف ناحيه ايمپلنت آسيب وارد کرده باشد در اين صورت نيز درد شديدي به بيمار وارد مي شود. البته اين مورد بسيار نادر است .

براي کاهش درد ايمپلنت چه بايد کرد؟

پس از آنکه جراحي کاشت ايمپلنت به اتمام رسيد اغلب متخصص جراحي دندان پزشکي به شما مراقبت هاي لازم را توصيه مي کند که بهتر است آن ها را به صورت دقيق انجام داده تا دچار دندان درد نشويد. مسکن قوي براي درد پس از ايمپلنت معمولا تجويز مي شود که با مصرف آن در مدت تعيين شده مي توانيد درد را کاهش دهيد.

فيلم ايمپلنت دندان

ضمنا مي توانيد با رعايت بهداشت دهان و دندان از ايجاد در بر اثر عفونت يا تجمع باکتري جلوگيري کنيد. در صورتي که احساس درد داشتيد مي توانيد از دهانشويه و يا آب نمک براي ضد عفوني دهان استفاده کنيد. و اگر درد در ناحيه جراحي زياد شد بهتر است از کمپرس آب يخ استفاده نمائيد تا درد را کاهش دهيد. از نوشيدني هايي که سرد و خنک هستند استفاده کنيد تا درد دندان بعد از ايمپلنت کاهش يابد.

البته اولين اقدامي که بايد انجام دهيد اين است که به پزشک مراجعه کنيد تا ريشه درد را براي شما پيدا کنند سپس در صورتي که اين درد طبيعي بود بهتر است از روش هاي بالا براي تسکين درد استفاده کنيد.


برچسب ها: برای , کاهش , درد , ایمپلنت , چه , باید , کرد؟ ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نرم افزار پلاک خوان خودرو در دوربين مداربسته هايک ويژن

شنبه 23 بهمن 1400
9:48
بهشتِ عاشقی

نرم افزار پلاک خوان خودرو در دوربين مداربسته هايک ويژن

دوربين هاي مداربسته با قابليت پلاک خواني، دوربين هاي حرفه اي مي باشند که داراي يک نرم افزار داخلي براي شناسايي و ضبط پلاک خودروها حتي در هنگام حرکت هستند. طراحي بسترهاي نظارتي مداربسته که با استفاده از اين نوع از دوربين هايک ويژن انجام مي شود، بسيار پيچيده تر و تخصصي تر از نصب دوربين هاي معمولي است. تفاوت اين دوربين ها با دوربين هاي معمولي در اين است که دوربين هاي پلاک خوان مي توانند حرکت خودروها را از مسافت هاي دور حتي در سرعت هاي بالا و نور آزاردهنده چراغ خودروها تشخيص داده و ثبت کنند. تمامي اطلاعات ضبط شده از خودروها به وسيله اين دوربين ها، به همراه جزئيات زماني و اطلاعات پلاک در سيستم مداربسته قابل جستجو است. آنچه در اين مطلب مي خوانيد شامل:

کدام يک از دوربين‌هاي هايک ويژن پلاک خوانند؟

هايک ويژن داراي مدل هايي با قابليت پلاک خواني مي باشد اما اين دوربين ها از قيمت بسيار بالايي برخوردار هستند و از لحاظ اقتصادي به صرفه نيستند. اما اگر به دنبال قابليت پلاک خواني براي سيستم مداربسته خود هستيد دوربين مداربسته اي که انتخاب مي کنيد بايد حداقل داراري رزولوشن 5 مگاپيکسل باشد. همچنين در کنار اين دوربين بايد از نرم افزار پلاک خوان که توسط برخي از شرکت هاي نرم افزاري توليد مي شود استفاده کنيد. در اينجا دو مدل محبوب از دوربين هاي هايک ويژن را مشاهده مي کنيد.

دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD2083G0-I

دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD2083G0-I يکي از مدل هاي دوربين پلاک خوان است. اين دوربين 8 مگاپيکسلي تصاوير فوق العاده با کيفيتي ارائه مي دهد و تشخيص پلاک را آسانتر مي کند. همچنين اين دوربين داراي قابليت WDR است به همين جهت مي تواند ميزان نور در تصاوير را متعادل کند اين ويژگي به ويژه در مکان هاي پرنور، يا مکان هايي که نور خورشيد مستقيما به لنز دوربين مي تابد بسيار مفيد فايده است.

از ديگر هاي آن که در کيفيت تصاوير موثر است مي توان به قابليت 3D DNR (کاهش نويز ديجيتال سه بعدي)، BLC (تعديل نور منتشر شده از پشت و اطراف سوژه)، ROI (افزايش کيفيت تصوير دلخواه و استفاده بهينه از پهناي باند) اشاره نمود.

دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD4A26FWD-IZS

دوربين هايک ويژن مدل DS-2CD4A26FWD-IZS يک دوربين بولت است. اين دوربين تحت شبکه با رزولوشن 2 مگاپيکسلي خود، مي تواند تصاويري با کيفيت بسيار خوبي ارائه دهد. اين دوربين از سري دوربين هاي دارک فايتر است که در نور بسيار کم و تاريک مطلق تصاوير با کيفيتي را ارائه دهد.

دوربين هاي هوشمند ANPR قادر به شناسايي پلاک خودرو در کشورها و مناطق مختلف در محيط کم نور هستند. از ديگر قابليت هاي اين دوربين ها مي توان به قابليت WDR، قابليت Defog (ضد مه و گرد و غبار)، فيلتر EIS، قابليت 3D DNR (جلوگيري از نويز تصاوير) و … اشاره نمود.

ويژگي هاي دوربين مداربسته پلاک خوان

  1. رزولوشن تصوير: نخستين خصوصيت مهم در اين دوربين ها روزولوشن و يا کيفيت تصوير بالاي آنهاست. همانطور که مي دانيد هر چه رزولوشن تصوير شما بالاتر باشد، امکان خوانش پلاک نيز براي برد بيشتري فراهم خواهد بود.
  2. مکانيزم WDR: ديگر ويژگي مهم دوربين هاي پلاک خوان، قابليت WDR هايک ويژن روي دوربين است. اين مکانيزم تاثير بسزايي در جلوگيري از تاثيرات منفي نور در دوربين دارد. از آنجايي که معمولا دوربين هاي پلاک خوان در معرض نور شديد خودروها هستند استفاده از دوربين با چنين قابليتي بسيار مهم است.
  3. ديد در شب IR: امکان ديد در شب نيز از خصوصيات مهم اين نوع از دوربين هاست که بايد به آن توجه کرد. برد ديد در شب دوربين بايد به اندازه اي باشد که در حد برد پلاک خواني دوربين باشد.

پلاک خواني در دوربين هاي آنالوگ

اگر از دوربين آنالوگ هايک ويژن براي پلاک خواني استفاده مي کنيد امکان دسترسي به رزولوشن بيش از 720TVL براي شما وجود نخواهد داشت. رزولوشن 720TVL تقريبا برابر با 0.5 مگاپيکسل در سيستم اندازگيري ديجيتال است که رزولوشن واقعا پاييني خواهد بود. با اين حال دوربين هاي آنالوگ با کيفيت در زاويه ديد 75 درجه (با استفاده از لنز رايج 3.6mm) تا فاصله 3 متري امکان تشخيص پلاک را دارند.

جهت افزايش برد پلاک خواني در دوربين هاي آنالوگ مي توان از لنزهايي با فاصله کانوني بالاتر استفاده کرد. به اين صورت زاويه ديد شما کاهش يافته و در عوض عمق ديد بيشتري خواهيد داشت. براي مثال يک لنز 12 ميلي متري، زاويه ديد 25 درجه اي به دست مي دهد اما امکان پلاک خواني تا برد 10 متر را براي شما فراهم مي کند.

پلاک خواني در دوربين هاي تحت شبکه

پلاک خواني در دوربين هاي شبکه با توجه رزولوشن بالاتر آنها به مراتب آسان تر است. اين دوربين ها برد به مراتب بهتري براي شما ايجاد مي کنند. پس استفاده از اين دوربين ها براي پلاک خواني توصيه مي شود. البته بايد توجه داشته باشيد که دوربين هاي مداربسته ديجيتال هزينه بيشتري نسبت به دوربين هاي آنالوگ دارند.

کاربردهاي دوربين پلاک خوان

  • بوسيله دوربين هاي مداربسته پلاک خوان مي توان پارکينگ هاي عمومي را به نحوي مديريت نمود که پرداخت وجه، و يا ورود و خروج خودرو ها تسهيل و يا حتي به صورت خودکار انجام شود.
  • مورد استفاده در مديريت ترافيک فرودگاهها، براي اطمينان از اينکه تنها وسايل نقليه مجاز مي توانند به خطوط تاکسي و يا خطوط حمل و نقل عمومي راه يابند.
  • کنترل دسترسي، در مکان هايي که درب هاي ورودي تنها براي وسايل نقليه مجاز باز شده و پلاک همه خودروهاي بازديد کننده به طور خودکار ثبت شوند.
  • اين دوربين ها مي توانند عملکرد هشداري داشته و در هنگام ورود وسيله نقليه غير مجاز هشدارهاي لازم را بدهند.

آيا دستگاه ضبط کننده هم در تشخيص پلاک اهميت دارد؟

بله. بخصوص در سيستم هاي آنالوگ، دستگاه ضبط کننده DVR و رزولوشن ضبط آن تاثير زيادي در پلاک خواني خواهد داشت. بهتر است سعي کنيد از DVR اي استفاده کنيد که تصاوير را در حالت D1 يا WD1 و 25 فريم در ثانيه ضبط ميکند. در صورتي که دستگاه ضبط کننده شما از کيفيت خوبي برخوردار نباشد کيفيت ضبط شما پايين آمده و در واقع هزينه انجام شده در انتخاب دوربين با کيفيت به هدر خواهد رفت.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-بولت-تي-وي-تي-td-9-4/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2ce16h0t-it3zf/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2cd2783g0-izs/
  1. https://hiktejarat.com/دوربين-مدار-بسته-براي-منزل/


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام ???

پنجشنبه 21 بهمن 1400
9:46
بهشتِ عاشقی

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام ???

چيني ها از اواخر دهه 1980 به تدريج به بازار ايران باز شدند، اولين خودروهاي چيني که وارد بازار ايران شدند چندان موفق نبودند و دلايل مختلفي براي اين امر وجود داشت.

q6_hm67.jpg

امروز به بررسي ام وي ام 530 مي پردازيم يکي از خودروهايي که در کنار ام وي ام X33 و ام وي ام 315 را مي توان سه نماينده خودروسازان چيني در بازار ايران دانست که متعلق به سه کلاس خودرويي پرطرفدار در بازار ايران بود. . ام وي ام 530 يک سدان با ويژگي هاي مثبت و منفي است که به طور مفصل به بررسي آن مي پردازيم. امروزه علاوه بر خيابان چراغ برق تهران (خيابان ملت ) لوازم يدکي ام وي ام شوش هم ميتواند گزينه مناسبي باشد چرا که برخي از قطعات به سادگي قابل تهيه نيست و مي بايست ان را استوک يا دسته دوم تهيه کرد.

ام وي ام 530 شباهت زيادي به خودروهاي دهه 90 دارد، طرحي که در آن هيچ ظرافتي به کار نرفته بود تا حدودي مکعبي است و البته ابعاد خودرو بزرگ است و مي توان گفت در اندازه سدان هاي ايراني است. مانند سمند، پژو پارس و پژو 405. بدنه خودرو طراحي بسيار ساده اي دارد. بدون شکستگي، بدون خميدگي، فقط به سبک دهه 90 تمام شده است.اما واقعيت اين است که رقباي اين خودرو در ايران نيز از همين سبک طراحي پيروي مي کنند و به همين دليل نمي توان به آنها خرده گرفت. طراحي چراغ هاي جلو بسيار پويا بوده و براي اين کار چراغ هاي بزرگي در نظر گرفته شده است. درهاي ماشين بزرگ هستند و طول ماشين حدود 4.6 متر است که طول زيادي دارد. طراحي اين خودرو با استانداردهاي زمانه مطابقت ندارد، اما همانطور که رقباي آن شبيه آن هستند، نمي توان آن را مقصر دانست.

داخل کابين

در داخل کابين ام وي ام 530 نکات جالبي وجود دارد، اولين نکته اين است که طراحي داخلي ام وي ام 530 نسبت به رقباي ايراني-فرانسوي خود بهتر است و اين خبر خوبي است. ام وي ام 530 از نظر کيفيت سطح بالايي ندارد اما راضي کننده است و خيلي کم و کسل کننده نيست. کابين MVM 530 بسيار جادار است و صندلي هاي بسيار نرمي دارد که تجربه رانندگي عالي MVM را براي شما به ارمغان مي آورد. ام وي ام نسبت به سالي که در بازار بود گزينه هاي خوبي دارد و کار ما را کمي راحت مي کند. دو ايربگ، کنترل تهويه مطبوع اتوماتيک، تنظيم برقي ? جهته و سانروف از جمله آپشن هاي اين خودرو هستند.

ميتوانيد براي استعلام قيمت يا خريد قطعات و لوازم يدکي ام وي ام 530 به فروشگاه ديجي کار تماس بگيريد تا بهترين قيمت و بالاترين کيفيت را داشته باشيد.

فني و موتور

در سمت موتور، ام وي ام 530 به يک موتور 2 ليتري 16 سوپاپ مجهز است که 139 اسب بخار قدرت و 176 نيوتن متر گشتاور توليد مي کند. اين نيرو و گشتاور با گيربکس پنج سرعته دستي به چرخ هاي جلو مي رسد. از نظر اعداد و ارقام به نظر مي رسد با خودرويي سريع و با کشش و مصرف بالا طرف هستيم اما بايد گفت که اينطور نيست و در بررسي آن بيشتر به آن توجه خواهيم کرد.

تست رانندگي

اولين چيزي که در داخل ام وي ام مي بينيد اين است که صندلي راننده هم از نظر فضايي که دارد و هم از نظر راحتي صندلي و هم از نظر قرار دادن کليدهايي که راننده به آن نياز دارد بسيار خوب است. خوب است که با ام وي ام 530 شروع کنيد زيرا گشتاور خودرو بالاست و اين گشتاور در دورهاي موتور نسبتا پايين ارائه مي شود، بنابراين در دورهاي پايين گاز را صاف کنيد و خودرو شتاب نسبتا خوبي دارد، اما يک نکته بسيار مهم در مورد همان خودروي چيني و ديگر خودروهاي چيني اين است که بسياري از اين خودروها شتاب متناسب با قدرتي که توليد مي کنند ندارند، به اين معني که انتظار داريم ام وي ام 530 با توجه به اينکه 139 اسب بخار قدرت دارد، در حد يک زانتيا 2000 سي سي باشد. اينطور نيست و حدود 2 ثانيه از زانتيا کندتر است. اين به اين دليل است که خودروهاي نسل اول چيني اغلب با گيربکس و تنظيمات ECU مشکل دارند و به دليل بهينه سازي ECU، شتاب اوليه خوبي ندارند. بنابراين در حال حاضر اين خودرو از نظر قدرت شتاب خوبي ندارد اما با تغييراتي در گيربکس و ECU مي توان به شتاب بسيار خوبي دست يافت که به کمتر از 10 ثانيه مي رسد. نکته بعدي در مورد ام وي ام 530 فرمان نرم است که باعث مي شود در شهر بسيار راحت تردد کنيد اما يک مشکل بسيار رايج در اين خودرو سيستم تعليق است که راه حلي ندارد جز اينکه مانند برخي از مالکان بخواهند نصب کنند. براي حل اين مشکل ماکسيما شوک مي دهد. اين خودرو صندلي هاي نرمي دارد اما سيستم تعليق آن اصلا نرم نيست و اين يک نقطه ضعف بزرگ براي يک خودروي خانوادگي است. ابعاد خودرو بزرگ است اما اطراف آن ميدان ديد خوبي داريم و در کل رانندگي با ام وي ام 530 در شهر خوب است اما مهمترين مزيت اين خودرو اين است که با موتور 2 ليتري ميانگين مصرف سوخت 7-8 ليتر در صد است. کيلومتر دارد که براي اين حجم موتور و اين ابعاد خودرو رقم بسيار خوبي است. به ياد داشته باشيد که ما با خودرويي روبرو هستيم که وزني در حدود 1350 کيلوگرم دارد.

منبع: آريانا بهشت


برچسب ها: مشخصات , فنی , و , ظاهری , ام , وی , ام , ??? ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نقش مهم فايروال ها در امنيت شبکه سازماني و اطلاعات شرکتي شما

چهارشنبه 20 بهمن 1400
8:44
بهشتِ عاشقی

نقش مهم فايروال ها در امنيت شبکه سازماني و اطلاعات شرکتي شما

در اين مقاله به نقش مهم فايروال ها در امنيت و همچنين مزاياي آن خواهيم پرداخت. با پيشروي بيشتر دنياي تجارت به سمت ديجيتالي شدن، تمرکز سازمان هاي آينده نگر بر امنيت سيستم هاي خود در برابر تهديدات، يک ضرورت به شمار مي آيد. يکي از روش هاي رسيدن به اين امنيت که از اوايل دهه 1980 به کار گرفته مي شود، استفاده از فايروال ها مي‌باشد.

ديهي است به مرور زمان و با پيشرفت حملات، روش هايي که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پيش مي گيرند نيز مي بايست تغيير کرده و به روز شوند. قابل ذکراست که Next Generation Firewalls يا همان NGFW ها که در دنياي ديجيتالي امروز، به عنوان جديدترين روش به منظور محافظت از بيزينس ارائه شده، قادر است با ادغام برترين بخش هاي تکنولوژي گذشته با فناوري هاي روز دنيا، عملکردي بهينه در حوزه امنيت ارائه کند.

بيشتر بخوانيد : معرفي فايروال هاي امنيتي فورتي نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازماني شما

پنج مورد از برترين مزاياي فايروال (firewall)

آگاهي و شناخت از فايروال ، نخستين گام در راستاي رشد سالم و ايمن کسب و کار و تجارت شما در عصر ديجيتالي محسوب مي شود. حتي اکر بخش کوچکي از تجارت شما بر تکنولوژي و شبکه متکي باشد، باز هم رعايت ، يک امر مهم به حساب مي آيد. در صورت بروز تهديدات، بدافزارها (malware) و هکرهايي که سعي بر دسترسي به داده ها و سيستم هاي شما دارند، اين فايروال است که نقش اولين خط دفاعي را ايفا مي کند. از اين جا مي توان به اهميت فوق العاده آن پي برد.

  • Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافيک شبکه)

نظارت بر ترافيک شبکه يکي از مهم ترين مزاياي امنيتي firewallها مي باشد. قابل ذکر است داده هاي ورودي و خروجي از سيستم هاي سازمان، قادر به ايجاد فرصت هايي براي تهديد و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامي باشند. حال فايروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافيک شبکه و با کمک قوانين و فيلترهاي از پيش تعيين شده، اقدامات امنيتي را انجام مي دهند. در ضمن شما مي توانيد با کمک يک تيم IT مجرب، سطح محافظت از سيستم هاي خود بر اساس ديتاي ورودي و خروجي از فاايروال را مديريت نماييد.

Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ويروسي)

هيچ تهديدي نمي تواند سريع تر و سخت از حملات ويروسي، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگي عملکرد ديجيتالي گردد. روزانه صدها هزار تهديد جديد گسترش مي يابد، از اين رو يک سيستم دفاعي به منظور برقراري محافظت از داده ها، بسيار مهم و حياتي مي باشد. يکي از مشهودترين مزاياي فايروال ها، قابليت کنترل و نظارت بر نقاط ورودي سيستم ها جهت جلوگيري از حملات ويروسي مي باشد. هزينه خسارات ناشي از حملات ويروسي بسته به نوع آن ويروس ، معمولا بسيار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking (جلوگيري از هک شدن)

متاسفانه با پيشرفت روند مشاغل به سمت ديجيتالي شدن، شاهد فعاليت بيشتر مهاجمان و هکرها مي باشيم. از طرفي با افزايش ، فايروال ها اهميت فوق العاده اي پيدا مي کنند، زيرا فايروال ها قادر هستند به بهترين شکل ممکن مانع از دسترسي هاي غيرمجاز به داده ها، ايميل ها، سيستم ها و غيره گردند. حتي مي توان گفت يک فايروال (firewall) مي تواند فعاليت هاي هکرها را به طور کامل مسدود نموده و يا مانع آن ها در انتخاب يک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در اين دنياي داده محور، بزرگ ترين مزيت مورد نياز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) مي باشد تا امکان دسترسي به سيستم ها را مسدود نمايند. با پيچيده تر شدن و غير قابل نفوذتر شدن سيستم ها، نقاط ورودي براي مجرمان سايبري به منظور دسترسي به داده ها نيز افزايش مي يابد. يکي از رايج ترين روش هايي که افراد غير مجاز به منظور دسترسي به داده ها استفاده مي کنند، به کارگيري spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) مي باشد. به طور کلي اين نرم افزارهاي مخرب با هدف ورود به سيستم سازمان ها، کنترل رايانه ها و همچنين سرقت داده ها طراحي شده اند. لازم به يادآوري است که فايروال ها در مسدود کردن اين نرم افزارهاي مخرب، کمک شاياني مي نمايد.

  • Promotes Privacy (حفظ حريم خصوصي)

يکي از مزاياي اساسي استفاده از فايروال ها، حفظ حريم خصوصي مي باشد. هر سازماني با کمک فايروال قادر به ايمن نگه داشتن داده هاي خود و مشتريان و در نتيجه جلب اعتماد آن ها مي باشد. بديهي است تا زماني که روش هاي بسياري براي جلوگيري از نفوذ در دسترس مي باشد، از دست دادن داده ها يک سهل انگاري بزرگ به شمار مي رود. به علاوه، از سيستم هاي به روز data-protection مي توان به عنوان يک مزيت رقابتي در فروش براي مشتريان استفاده کرد. از اين مزيت بزرگ مي توان در راستاي افزايش داده هاي مهم و حياتي استفاده نمود.

معايب فايروال هاي نسل اوليه

متاسفانه راه حل هاي سنتي داراي محدوديت ها و اشکالاتي بودند. اين امکان وجود دارد که اين ايرادات و اشکالات فايروال هاي سنتي را به خطر بياندازند و همچنين باعث بروز مشکلاتي در منابع امنيت سازماني مي گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فايروال هاي سنتي بهتر از نبودن آن ها است، ولي بايد مواردي مانند فشار وارده بر تيم IT، سرعت شبکه و بودجه امنيت ديجيتال را نيز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations يا محدوديت هاي آگاهي از برنامه ها

يکي از معايب فايروال هاي ابتدايي اين است که قدرت پردازش و بازرسي دقيق را نسبت به NGFW در استفاده از برنامه ها (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW اين امکان را به کاربران مي دهد که برنامه هاي در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمايند و همچنين امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نيز فراهم مي کند. اما انعطاف پذيري در کنترل برنامه ها توسط فايروال هاي سنتي امکان پذير نمي باشد.

  • Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسياري از فايروال هاي ابتدايي در بخش داراي محدوديت هاي فراواني هستند که اين امر منجر به افزايش ترافيک و در نهايت پايين آمدن سرعت شبکه و همچنين افزايش هزينه ها خواهد شد. در ضمن براي عملياتي که نياز به مقياس پذيري دارند، Policy ها و پروتکل هاي امنيتي ديگري اضافه مي شود که اين امر را نمي توان ايده آل دانست.

·

  • o Logistical Drawbacks (ايرادات لجستيکي)

بسياري از فايروال هاي سنتي قادر نيستند خود را با بخش هاي در حال تغيير سيستم و عملکردهاي سازماني تطبيق دهند. بنابراين به مديريت و نگهداري گسترده نياز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضاي ابري تطبيق دهند.

به علاوه، مديريت قوانين و سياست هاي اجرا شده در يک شبکه اصلي مي تواند خسته کننده باشد و در نتيجه باعث شود به بخش هاي فناوري اطلاعات فشار وارد شود. اين امر باعث به وجود آمدن راه هايي جهت نفوذ و همچنين محدوديت هاي عملکردي مي گردد.

  • Lack of Evolution Capabilities يا عدم توانايي در تکامل

چشم اندازهاي امنيتي همواره با ظهور تهديدات جديد در حال تغيير است. تقريبا غير ممکن است که بتوان بدون ايجاد تغييرات و اعمال محدوديت هاي سنگين بر روي توانايي هاي تيم يا بيزينس، به ايجاد محافظت موثر دست يافت. از طرفي نصب مجدد برنامه هاي محافظتي جديد در هر سيستم، علاوه بر اين که هزينه بالايي دارد، وقت گير است و همچنين با سيستم هاي محافظتي منسوخ و ناقص خود، فرصت هايي را براي آسيب پذيري ايجاد مي کند.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شاتر در دوربين مداربسته

سه شنبه 5 بهمن 1400
18:11
بهشتِ عاشقی

شاتر در دوربين مداربسته

اصطلاح سرعت شاتر يا Shutter Time از دوربين عکاسي به وجود آمده است. شاتر يک پرده متحرک است که در مقابل لنز قرار مي گيريد و مانع از رسيدن نور و تشکيل تصوير مي شود. براي تصوير برداري به واسطه ي دوربين مداربسته بايد براي شاتر در دوربين مداربسته يک بازه زماني مشخص تعيين کنيد. بازه زماني شاتر در دوربين مداربسته به ميزان کيفيت دوربين بستگي دارد. اين زمان نشان مي دهد که سرعت شاتر دوربين چقدر است. سرعت شاتر را با واحد زمان (ثانيه) نشان مي دهند. سرعت شاتر معمولا کسري از ثانيه است و زمان لازم براي تشکيل يک تصوير در دوربين را نشان ميدهد (مثلا 1/25 ثانيه).

بيشتر بخوانيد: هايک ويژن

سرعت شاتر چيست؟

سرعت شاتر مدت زماني است که شاتر دوربين مداربسته باز است و نور روي سنسور مي تابد و تصوير تشکيل مي شود. مدت زماني که دوربين مداربسته براي گرفتن عکس صرف مي کند سرعت شاتر نام دارد.

در صورتي که از سرعت شاتر طولاني استفاده کنيد حسگر براي مدت زمان طولاني در معرض ديد قرار مي گيرد و تصاوير به صورت تار به ثبت مي رسند. ( اصطلاحا به سرعت شاتر طولاني، سرعت شاتر SLOW نيز گفته مي شود.) از سرعت شاتر پايين براي تصوير برداري در شب و يا محيط هاي کم نور استفاده مي شود. اگر شاتر شما سريع باشد سوژه هاي متحرک در عکس تار و در حال حرکت ديده مي شوند. از سرعت شاتر سريع براي ثبت تصاوير تبليغاتي ماشين و موتور استفاده مي شود زيرا باعث مي شود سوژه سريع و در حال حرکت به نظر برسد.

نحوه تنظيم سرعت شاتر

سرعت شاتر در دوربين مداربسته به دو صورت دتس و خودکالر قابل تنظيم است. در صورتي که اين پارامتر روي حالت خودکار قرار بگيرد دوربين مداربسته با توجه به شرايط محيط مقدار آن را تعيين مي کند به صورت پيش فرض اين حالت فعال است. اگر به صورت دستي آن را تنظيم کنيد و نور محيط تغيير کند ممکن است تصاوير خيلي روش و يا تاريک ثبت شوند.

با تنظيم دوربين روي حالت Shutter Priority سرعت شاتر را انتخاب مي کنيد و دوربين به طور خودکار ديافراگم را انتخاب مي کند. با تنظيم دوربين روي حالت “دستي” ، سرعت شاتر و ديافراگم را بايد به صورت دستي انتخاب کنيد. در هر دو حالت مي توانيد پارامتر ISO را به صورت دستي يا خودکار تنظيم کنيد. بهتر است به دوربين اجازه دهيد سرعت شاتر مناسب را براي شما انتخاب نمايد.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته

نحوه عملکرد شاتر در دوربين مداربسته

دوربين هاي مداربسته شاتر فيزيکي ندارند. هر فيلم متحرکي از چند تصوير ثابت تشکيل شده است که در بازه زماني مشخصي پشت سر هم نمايش داده مي شوند. در چنين شرايطي ما مي توانيم تصاوير را به صورت متحرک ببين که به تصوير حس زنده بودن مي دهد. هر يک از اين تصاوير به يک زمان مشخص براي تشکيل نياز دارند که به آن زمان شاتر مي گويند.

سرعت شاتر دوربين مدار بسته چه ويژگي هايي دارد؟

يکي از مولفه هاي مهم در يک دوربين مدار بسته که در شرايط نوري مختلف بر کيفيت تصوير تاثير گذار است ، سرعت شاتر يا شاتر اسپيد مي باشد . در اين قسمت از مجله فرتاک گلوبال ويژن مي خواهيم درباره اين مولفه مهم توضيح دهيم . با ما همراه باشيد .

بيشتر بخوانيد: يو پي اس

براي اينکه درک مناسبي از شاتر اسپيد ( Shutter Speed ) يا شاتر تايم ( Shutter Time ) داشته باشيم ابتدا بايد مفهوم شاتر را بدانيم . در دوربين هاي عکسبرداري قديمي که از نوار فيلم براي گرفتن عکس استفاده مي شد ، اين نوار بايد براي مدت کوتاه و مشخصي در معرض نور محيط قرار مي گرفت تا عکس مناسب گرفته شود . اين زمان از اهميت ويژه اي برخوردار بود اگر به هر دليلي اين زمان طولاني تر مي شد ، عکس کاملا سفيد مي شد ( اصطلاحا مي سوخت ) و اگر اين زمان برخورد نور به فيلم از زمان مورد نظر کمتر بود عکس کاملا تاريک مي شد . براي تنظيم زمان سرعت برخورد نور به فيلم ، دريچه اي در دوربين وجود دارد که به آن شاتر گفته مي شود .

براي اينکه بتوانيم با دوربين عکس بگيريم پس از فشار دادن دکمه ، شاتر براي مدت زمان مشخصي باز شده و پس از آن بسته مي شود . مدت زمان اين باز و بسته شدن شاتر را زمان شاتر يا شاتر اسپيد يا Shuttrt Time مي گويند .

نکته بسيار مهم در خصوص شاتر تايم

در صورتي که سرعت شاتر دوربين به درستي تنظيم نشود ، تصوير دوربين تار است يا بصورت فريز شده نمايش داده مي شود .

شاتر تايم چه تاثيري بر کيفيت عکس دارد ؟

مدت زماني که شاتر باز است و نور به دريچه سنسور تصوير دوربين مي تابد مي تواند وضوح تصوير را تحت الشعاع قرار دهد . هر چه زمان شاتر کمتر باشد امکان تار شدن اجسام متحرک کمتر است . از اين رو براي تصوير برداري از اجسام متحرک مانند تصوير برداري مسابقات ورزشي و … بهترين راه حل استفاده از از دوربين هاي با سرعت شاتر کمتر است.

آيا دوربين مدار بسته هم شاتر دارد ؟

دوربين مدار بسته شاتر فيزيکي که قابل مشاهده باشد ندارد اما سنسور تصوير برداري دوربين همواره در معرض نور محيط است . دوربين مدار بسته يک دوربين فيلمبرداري است که در هر ثانيه چندين فريم ثبت مي کند که هر کدام از اين فريم ها در واقع يک عکس يکتا است از اين رو مي توان گفت که دوربين همواره در حال عکس گرفتن است لذا دوربين مدار بسته ، شاتر فيزيکي ندارد اما زمان شاتر ، به مدت زماني گفته مي شود که دوربين يک عکس از منظره ثبت مي کند . ع.وامل محيطي مختلف نياز به سرعت شاتر متفاوتي براي تصوير برداري دارند

عوامل موثر بر سرعت شاتر دوربين مدار بسته

دو عامل اساسي بر سرعت شاتر دوربين مدار بسته تاثير مستقيم دارند ، شدت نور محيط و حساسيت سنسور تصوير دوربين

?- شدت نور محيط

هر چقدر شدت نور در محل نصب دوربين بيشتر باشد ، دوربين مدت زمان کمتري نياز دارد تا يک تصوير را ثبت نمايد .

?- حساسيت سنسور تصوير دوربين مدار بسته

هر چه ميزان حساسيت نوري سنسور تصوير برداري دوربين بيشتر باشد ، زمان شاتر دوربين براي تصوير برداري کمتر مي باشد .

بيشتر بخوانيد: ردياب خودرو

سرعت شاتر در دوربين مدار بسته را معمولا بصورت يک بازه زماني نشان مي دهند که در اين بازه حداقل و حداکثر زمان لازم براي گرفتن يک عکس توسط دوربين مي باشد ( به عنوان مثال ?/?? ثانيه تا ?/?????? ثانيه ) اين مشخصه در برگه مشخصات فني دوربين مدار بسته بيان مي شود .

شرکت فرتاک گلوبال ويژن نماينده رسمي محصولات مدار بسته اي وي تک در ايران با بهره از پرسنل مجرب در حوزه فروش ، نصب و راه اندازي سيستم هاي نظارت تصويري در حوزه هاي مختلف به مشتريان مختلف خدمت ارائه مي کند . شما مي توانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر از ليست قيمت و محصولات AVTECH با شماره ويژه 26651185 تماس حاصل فرماييد .


برچسب ها: شاتر , در , دوربین , مداربسته ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

يکشنبه 26 دی 1400
20:08
بهشتِ عاشقی

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد چاپ تراکت اصفهان فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.


برچسب ها: خدمات , سئو , کلاه , سفید , چیست , و , چگونه , است؟ ,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهشتِ عاشقی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]