موسسه مشاوره کنکور

پنجشنبه 21 دی 1402
19:58
بهشتِ عاشقی

سلام به همه رفقاي کنکوري

اول از همه به شما دوستان خوبم خداقوت ميگم که با وجود تمام سختي هايي که داشتين ، تا اين مرحله از زندگيتون پيش اومدين و الان قطار زندگيتون رسيده به يکي از حساس ترين مسيرهاش ، مسيري پرچالش که خيلي فراز و فرود داره و با کلي شکست و پيروزي همراه هست

شايد با خودتون بگين خوب من تا الان هم کلي سختي کشيدم و براي نمرات مدرسه و رقابت با دوستام و امتحاناتم استرس هاي زيادي تحمل کردم و اين هم يکي مثل بقيه سالها ، چه فرقي داره؟!

ولي عزيزانم مسير کنکور فقط نمرات مدرسه و حضور در کلاس هاي مدرسه نيست و بخوام مثال بزنم ميشه مثل يه ماجرايي که همه ما تجربه اش داريم و کلي هم باهاش خاطره داريم و از شنيدنش ذوق کرديم

اون روزي که به خاطر يه جشن تو مدرسه ،همه کلاسا تعطيل ميشه ،امتحانا لغو ميشه ولي ايا طراح کنکور هم اون مبحث رو از ازمون شما حذف ميکنه ؟! بقيه رقبا هم اون مبحث رو نميخونن؟ حواستون باشه رقباي شما فقط ?? نفر کلاستون نيستن و با تمام کنکوري هاي کشور دارين رقابت ميکنين

??سال مدرسه رفتين براي اينده اي که امسال قراره رقم بزنين ،حالا بنظرتون امسال رو هم بايد مثل سالهاي قبل گذروند؟!??

چشماتون ببندين و فکر کنين که در يک سالن تاريکي هستين و بهتون گفتن که در اين سالن قلمو و تابلو و رنگ هست و بايد بگردين و در بازه چند ساعته پيدا کنين. چه حسي دارين؟

نميدونين که بايد از کجا شروع کنين، تايم داره ميگذره و شما در حال جستجو و کشف راه هاي جديد هستين و حتي شايد درست لحظه اي که در چند قدمي قلمو باشين ،از اون مسير نااميد بشين و برگردين .چون نميدونين که کجاست و چقدر باهاش فاصله دارين و تا چند دقيقه ديگه بهش ميرسين!

اره دوست خوبم ، زندگي همه ما ادما خيلي وقتا اينطوريه،نميدونيم و فقط با چشم بسته در تاريکي مطلق داريم قدم برميداريم!

سال کنکور هم دقيقا يکي از همين سال هاست ، درست نميدونين که چطور بايد شروع کنين و چطور مطالعه کنين، چقدر هر مبحث رو کار کني و از بين اين همه منبع و کلاس و ازمون، کدوم رو انتخاب کني. حتي شايد تجربه اين مسير رو هم داشته باشين ولي با کلي عادت غلط و اشتباه که سالهاست مانع شدن براي رسيدن به اون چيزي که تو دلتونه.

از ديد من سال کنکور ، يک سال معمولي نيست و ميتونه تمام زندگيتون رو تغيير بده ، اگر کسي باشه که عادت هاي غلط زندگيتون رو بهتون ياداوري کنه و براي اونها برنامه بلند مدت بچينه ،قطعا ميتونه سبک زندگيتون رو تغيير بده??

اگه کسي لحظه به لحظه اين مسير کنارت باشه و در اين چالش ها شما رو تنها نذاره ، کلي ميتونه کمکتون کنه ، کسي که تجربه موفقي از اين مسير داره و با تمام تلخي و شيريني هاش اشنا هست و کاملا درک تون ميکنه

حتما تا الان تجربه مشورت گرفتن از کسي رو داشتين که بهش اعتماد کرده باشين.اعتماد کردن به کسي که قراره کمکتون کنه و اعتماد کردن به مسير و منابعي که دارين ،خيلي مهمه. پس حواستون جمع کنين که خدا نکرده دچار اشتباه نشين و بخواين چندماه از زندگي تون رو از دست بدين.

بنظرمن همه ادما براي ارزوهاي توي دلشون ساخته شدن، وگرنه چرا بايد بعد چند سال اون ارزو تبديل بشه به يک حسرت .پس اگه خدا ارزويي توي دلتون انداخته، بدونين که بي حکمت نيست و بايد حسابي تلاشتون بکنين تا بهش برسين.

اينکه درست بعد از يک شکست که انتظارش نداشتين بلند بشين و دوباره شروع کنين و خودتون رو قوي تر از بهانه هاتون بدونين ،بزرگترين کار براي رسيدن به موفقيت و رشد شخصيت تون هست.

رسيدن به قله اخر قصه ما نيست و قراره طوري سبک زندگي رو يادبگيرين که براي اينده تون هم بمونه و بتونين هميشه در اوج زندگي کنين??

براي گذر از اين مسير پر پيچ و خم کنکور من به شما استفاده از گروه مشاوره اي نوتروفيل رو پيشنهاد ميکنم که هم به صورت آنلاين هم تلفني و غير حضوري ميتونن بهتون خدمات مشاوره کنکور رو بدن.

منبع : نوتروفيل https://notruphil.com/


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهشتِ عاشقی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]